اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی بوشهر معرفی شدند

خبرگزاری فارس: در آخرین روز نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی حوزه هنری بوشهر برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره معرفی شدند.

برگزیدگان نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی بوشهر معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نخستین جشنواره استانی نمایشنامه‌نویسی به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان بوشهر صبح امروز همزمان با بزرگداشت مرتضی فیروزی در سالن نمایش این حوزه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
هیئت داوران نخستین جشنواره استانی نمایشنامه‌نویسی متشکل از احمد آرام، فرید میرشکار و محمدعلی محب‌زاده در دو بخش نویسندگان جوان و بزرگسال بودند.
این جشنواره با حضور نویسندگان خوب استان برگزار شد و هیئت داوران در بخش بزرگسال لوح تقدیر و جوائز برترین‌های این دوره را بدون اولویت، به حسن مختارزاده برای نمایشنامه "مجلس آرش خوانی"، محمدصادق سعیدی برای نمایشنامه "سیاوش"، حبیب خدامی برای نمایشنامه "نوف " و مرتضی فیروزی برای نگارش نمایشنامه "یک قدم تا صبح‌دم " اهدا کرد.
همچنین در بخش جوان هیئت داوران، لوح تقدیر و جایزه رتبه سوم را به رحمان دهقانی منفرد برای نمایشنامه "سگ کشی در شب تاریک" از شهرستان دشتستان،لوح تقدیر و جایزه رتبه دوم به ابوذر مختارزاده برای نمایشنامه "چتر تو باز کن ماندالا "از شهرستان کنگان و لوح تقدیر و جایزه رتبه اول را به علی غلامی برای نمایشنامه "سرگردانی یک‌هزار و چندین ساله " از جزیره خارک اهدا کرد.
رئیس حوزه هنری بوشهر در این آیین با قدردانی از عوامل برگزاری این جشنواره اظهار داشت: استان بوشهر از وجود هنرمندان مستعدی در رشته‌های مختلف بهره‌ می‌برد و حضور آنان در این جشنواره‌ها برای هنرمندان جوان بسیار حائز اهمیت است.
سیدحسین سیدزاده افزود: وجود هنرمندان پیشکسوت در کنار جوانان، زمینه‌های لازم برای پیشرفت هنر در بوشهر را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: حوزه هنری بوشهر با برنامه‌ریزی‌های مختلف در تلاش برای معرفی بیشتر هنرمندان بوشهر در رشته‌های مختلف هنری است.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول