اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیستمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دهه فجر تبریز/

شکست توفیق و تساوی اصغر گلی‌زاده در دور چهارم شطرنج

خبرگزاری فارس: دور چهارم بیستمین دوره رقابت‌های بین‌المللی شطرنج دهه فجر تبریز یک شگفتی دیگر داشت و آن شکست همایون توفیقی صدرنشین رقابت‌ها با درجه استاد بزرگی به رسول قنبری در میز چهارم و تساوی استاد بزرگ اصغر گلی‌زاده با ابراهیم احمدی‌نیا بود.

شکست توفیق و تساوی اصغر گلی‌زاده در دور چهارم شطرنج
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، رسول قنبری در میز چهارم یک بر صفر استاد بزرگ همایون توفیقی را شکست داد تا شگفتی دیگری پس از تساوی احسان قائم مقامی به دست آید.

با شکست استاد بزرگ همایون توفیقی، استاد بزرگ رسول ابراهیم اف از جمهوری آذربایجان با چهار امتیاز در صدر جدول ایستاد و استاد بین‌المللی پوریا درینی با همان امتیاز و رسول قنبری هر دو از ایران با چهار امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

اصغر گلی‌زاده با 3.5، شوتا ازالادزه از گرجستان با 3.5 ، لیوان پانتسوالا از گرجستان با 3.5 امتیاز، ابراهیم احمدی‌نیا با 3.5 امتیاز، احسان قائم مقامی با 3.5 امتیاز، تیگران کوتانیجان از ارمنستان با 3.5 امتیاز و گایوز نیگالادزه از گرجستان در رده‌های چهارم تا دهم هستند و مابقی نفرات سه تا صفر امتیاز هستند.

دور چهارم رقابت‌ها در میز اول استاد بین‌المللی رسول ابراهیم اف آذربایجانی برابر هم تیمی خود استاد بزرگ اورکان عبدالله اوف به پیروزی رسید و  چهار امتیازی شد و در میز دوم اصغر گلی‌زاده استاد بزرگ شطرنج کشور و تبریز برابر استاد بین المللی ابراهیم احمدی نیا می ایستد.

در میز سوم رقابت‌ها استاد بین‌المللی پوریا درینی یک بر صفر نیما حسین‌زاده را شکست داد و در میز پنجم رقابت‌ها استاد بزرگ لیوان پانتسوالا از گرجستان یک بر صفر استاد فیده ایران امیر رضا‌پور رمضانعلی را شکست داد.

در میر ششم احسان قائم مقامی استاد بزرگ ایران یک بر صفر موشفیق اصغر اوف از آذربایجان را شکست داد.

بیستمین دوره رقابت‌های بین المللی شطرنج گرامیداشت دهه فجر با حضور 120 شطرنج‌باز از هشت کشور خارجی و در 60 میز در تبریز آغاز شده است.

شطرنج‌بازان کشورهای لیتوانی، بلاروس، بلژیک، جمهوری آذربایجان، گرجستان، عراق و ارمنستان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول