اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرقد امام خمینی (ره) صورت گرفت

تجدید میثاق وزیر امور خارجه و سفرا ایران با آرمان‌های امام

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه به همراه سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق وزیر امور خارجه و سفرا ایران با آرمان‌های امام
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش علی‌اکبر صالحی به ‌همراه سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و رهبری تجدید میثاق کردند و بر پیروی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، وزیر امور خارجه و سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران را در این مراسم همراهی می‌کرد.
حاضران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانو بزرگ انقلاب تجلیل کردند.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان نماز مغرب و عشاء را به امامت تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) را به جماعت اقامه کردند.
این گزارش حاکی است، همایش سراسری سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور روز گذشته با حضور رئیس جمهور در محل وزارت امور خارجه آغاز و تا 13 دی ماه سال جاری در این محل ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول