اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 بهمن‌‌ماه برگزار می‌شود

حرکت نمادین خودروهای کلاسیک در فولادشهر

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان گفت: در روز 21 بهمن‌‌ماه سال‌جاری نیز حرکت نمادین خودروهای قدیمی و کلاسیک در فولادشهر برگزار می‌شود.

حرکت نمادین خودروهای کلاسیک در فولادشهر
مجید دانش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هدف ما توسعه گردشگری ورزشی و استفاده از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ورزشی با حداقل هزینه و در نتیجه توسعه همه جانبه این رشته در بین آحاد مختلف جامعه است.
وی ادامه داد: در حال حاضر این کمیته به جمع‌بندی عملکرد سالانه خود می‌پردازد و امروز بعد از ظهر هم، برگزاری همایش آدم‌برفی در فریدونشهر به دلیل بارش خوب برف در این شهر و به صورت مسابقه برگزار می‌شود.
مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان اصفهان بیان کرد: در روز 21 بهمن‌‌ماه سال‌جاری نیز حرکت نمادین ماشین‌های قدیمی و کلاسیک در فولادشهر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فصل کویر و مناطق برف‌گیر است، افزود: در حال حاضر به صورت هفتگی همایش آدم‌برفی و مجسمه‌سازی را در مناطق برف‌گیر و هم‌چنین همایش پیاده‌روی، بالا رفتن از تپه، شترسواری و جیپ‌سواری را نیز در مناطق کویری استان اصفهان داریم.
دانش افزود: هم‌چنین آب‌گرم محلات و غار چال نخجیر که نمونه کوچک‌تری از غار علی‌صدر است را در برنامه‌های کاری خود برای افراد ساکن اصفهان داریم که می‌تواند مکان‌های بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان اصفهانی باشد.
وی تصریح کرد: استان اصفهان چهار کویر اصلی دارد که شامل کویر مرنجاب در شمال کاشان، کویر متین‌آباد در بادرود نطنز، کویر ورزنه و کویر مصر در خور و بیابانک است که برنامه‌های خود را برای علا‌قه‌مندان شامل تپه ماسه‌ها، شتر‌سواری و رصد ستاره‌ها را برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول