اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در معاملات این هفته

151 میلیون سهم در بورس فارس مبادله شد

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در معاملات این هفته بورس منطقه‌ای فارس 151 میلیون و 323 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 593 میلیارد ریال مبادله شد که این تعداد سهام متعلق به 113 شرکت است.

151 میلیون سهم در بورس فارس مبادله شد
کرشمه ترابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در این هفته 151 میلیون و 323 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 593 میلیارد ریال مبادله شد که این تعداد سهام متعلق به 113 شرکت است.
ترابیان ادامه داد: در دوره مورد نظر در مجموع 709 نفر اقدام به خرید سهم کرده‌اند و برای 44 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.
ترابیان بیان داشت: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های ایران تایر، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران و سرمایه‌گذاری پتروشیمی با بیشترین اقبال برای خرید و سهام شرکت‌های ایران تایر، سرمایه‌گذاری صنعت و معدن و سرمایه‌گذاری غدیر با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.
وی ادامه داد: همچنین سهام شرکت‌های ایران تایر، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران و بانک ملت با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ایران تایر، سرمایه‌گذاری غدیر و پتروشیمی زاگرس با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.
به گزارش فارس، در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای فارس 17 میلیون و 264 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 49 میلیارد ریال مبادله شده بود.
همچنین هفته گذشته، 43 درصد از این مبلغ مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است که این آمار مقایسه‌ای نشان دهنده افزایش معاملات نسبت به هفته گذشته است.
در حال حاضر 18 کارگزار در بورس منطقه‌ای فارس مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/ح30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول