اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال آینده تحصیلی

همه مدارس دماوند یک نوبته می‏شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: از سال آینده تحصیلی و مهرماه 91 همه مدارس سطح شهرستان دماوند یک نوبته می‏شود.

همه مدارس دماوند یک نوبته می‏شود
سیدقاسم حسینی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شهرک سپاه دماوند تنها منطقه دارای مدرسه دو شیفت این شهرستان است.
وی ادامه داد: مجموعه خدوم اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز به همین جهت، منطقه شهرک سپاه را از جمله نواحی نقطه بحران این خطه قلمداد می‏کند.
حسینی اضافه کرد: در صورت تکمیل پروژه مدرسه‏سازی خیری شهرک سپاه دماوند می‏توان از سال تحصیلی آتی، تمامی مدارس شهرستان را به صورت تک ‏شیفت اداره کرد.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند با اشاره به برنامه‏های دهه فجر سال جاری خاطر نشان کرد: ستاد برگزاری آیین متنوع دهه مبارک فجر آموزش و پرورش شهرستان دماوند از چندی پیش با برپایی سه جلسه مختلف کار خود را آغاز کرد.
وی تصریح کرد: در این نشست‏ها، امور مختلف و کارکردهای آماده اجرای مرتبط با ایام‏الله دهه فجر پس از رصد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حسینی از اجرای برنامه‏های فرهنگی مختلف در همه مدارس شهرستان دماوند خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‏های پیش‏بینی شده، همه مدارس سطح شهرستان دماوند همه روزه برنامه‏های فرهنگی متعددی را برای دانش‏آموزان خود به مرحله اجرا در می‏آورند.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: علاوه بر این، مباحث دیگری نظیر مقالات، روزنامه دیواری، سخنرانی در مدارس، هماهنگی 600 دانش‏آموز برای سرودخوانی در نماز جمعه، مراسم 12 فروردین و 22 بهمن از دیگر برنامه‏های آموزش و پرورش شهرستان دماوند در ایام‏الله دهه فجر امسال است.
وی از طراحی رقابت‏های ورزشی مختلف در این ایام خبر داد و افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند با مساعدت دیگر دستگاه‏های شهرستانی مسابقات ورزشی مختلفی را تحت عنوان جام دهه فجر در این شهرستان برگزار می‏کند.
حسینی ادامه داد: همه دانش‏آموزان و فرهنگیان شهرستان دماوند به همراه خانواده‏های خود در آیین دشمن‏شکن 22 بهمن شرکتی پرشور و بانشاط خواهند داشت.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول