اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته روستایی ستاد دهه فجر سوادکوه:

فعالیت‌های روستاهای مازندران مورد تبلیغ رسانه‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان سوادکوه گفت: باید از قابلیت روستاهای مازندران استفاده بهینه شود و فعالیت‌های استراتژیک در روستاها مورد تبلیغ رسانه‌ها قرار گیرد.

فعالیت‌های روستاهای مازندران مورد تبلیغ رسانه‌ها قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، اصغر خدادادی مدیر جهادکشاورزی و رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان سوادکوه صبح امروز در جلسه این ستاد با بیان اینکه در طول 33 سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد سازندگی، توسعه، محرومیت‌زدایی و توسعه شگرف تکنولوژی در کشور بوده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی در توسعه علمی و تکنیکی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ترور دانشمندان ایرانی، روشی زشت برای جلوگیری از توسعه ایران اسلامی است، افزود: با همه دشمنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی هر روز شاداب‌تر و توسعه‌یافته‌تر به پیش می‌رود و بخشی از اهداف خیزش‌های کشورهای مختلف برگرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
خدادادی، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ذکر و تصریح کرد: نسل دوم و سوم باید با شرایط قبل از انقلاب و دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند.
وی به حضور حدود 45 درصد از جمعیت در روستاها اشاره کرد و افزود: باید از قابلیت روستاها استفاده بهینه شود و فعالیت‌های استراتژیک در روستاها مورد تبلیغ رسانه‌ها قرار گیرد.
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه خاطرنشان کرد: روستاییان به‌عنوان نیروهای تولیدکننده و غیرمصرف‌کننده در شکوفایی انقلاب اسلامی نقش مهمی را برعهده داشته‌اند.
خدادادی به برنامه‌های مختلف در روستاهای سوادکوه اشاره کرد و گفت: مراسم ویژه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر مازندران، اول بهمن‌ماه در روستای کلیج‌خیل سوادکوه برگزار می‌شود.
  
* دهه فجر یادآور خیزش اسلامی و انقلابی ایران
معاون فرماندار سوادکوه نیز با تاکید بر دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: مردم در راه حفظ دستاوردهای انقلاب، فداکاری می‌کنند.
لهراسب رحمتی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور خیزش اسلامی و انقلابی ملت ایران بوده است، گفت: رهبری امام راحل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بر حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی بود.
رحمتی به تهدیدات مختلف دشمن اشاره کرد و افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی مخالف سیاست‌های جهانخواران است و همین امر موجب دشمنی عمیق آنان را فراهم آورده است.
وی به سنگ‌اندازی‌های دشمنان انقلاب اسلامی در طول 33 سال اخیر اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین رمز موفقیت جمهوری اسلامی بر توطئه‌های دشمنان، حضور ولی فقیه بوده است.
رحمتی به برخی از برنامه‌های دشمنان در برابر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم، حمله نظامی و جنگ تحمیلی 8 ساله، ترور دانشمندان جهاد علمی و سنگ‌اندازی در دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بخشی از برنامه‌های دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی بوده است.
معاون فرماندار سوادکوه، حضور مردم در صحنه‌های مختلف و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را ستود و خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و مردم نیز آن را متعلق به خود می‌دانند.
رحمتی با بیان برنامه‌های مختلف دهه فجر سوادکوه و با اشاره به تشکیل کمیته‌های 16 گانه ستاد دهه فجر سوادکوه، گفت: جلسات این کمیته‌ها در حال برگزاری است و گزارش آن به این ستاد ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول