اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرهنگسرای ایمنی مشهد

آزمون طرح آتش‌نشان داوطلب در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح آتش‌نشان داوطلب فرهنگسرای ایمنی مشهد گفت: آزمون طرح آتش‌نشان داوطلب سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

آزمون طرح آتش‌نشان داوطلب در مشهد برگزار می‌شود
سونیا رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی در غالب پنج کلاس آموزشی شش ساعته در این فرهنگسرا از شنبه تا چهارشنبه برگزار شد.
وی با اشاره به شروع ثبت‌نام دوره پنجم از امروز افزود: تمام دوره‌ها 40 نفره است ولی در دوره دوم و چهارم 47 نفر ثبت‌نامی داشتیم.
مدیر طرح آتش‌نشان داوطلب فرهنگسرای ایمنی مشهد اظهار داشت: این دوره 30 ساعته، رایگان و بدون محدودیت سنی و تحصیلی برای خانم‌ها و آقایان در فرهنگسرای ایمنی برگزار شد.
رحمتی یادآور شد: فردا امتحان دوره یک و دو شامل 87 نفر در سر فصل آشنایی با سازمان آتش‌نشانی، تئوری حریق، کف و کف سازها، امداد و نجات، لوله‌های نواری، ایمنی ابزار و لوازم خانگی، ایمنی در برق، آموزش‌های عملی اطفا حریق و خاموش‌کننده‌های دستی انجام می‌شود.
مدیر طرح آتش‌نشان داوطلب فرهنگسرای ایمنی مشهد گفت: این آزمون در ساعت‌های 14 و 16 در محل فرهنگسرا ایمنی برگزار می‌شود که پس  از قبولی در آزمون کارت آتش‌نشان داوطلب به فرد پذیرفته شده ارائه می‌شود.
رحمتی با اشاره به نداشتن بعد مادی و جنبه استخدامی کارت گفت: کل دوره‌ها به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، ارتقای سطح آگاهی و به منظور استفاده در مراسمات با حضور آتش‌نشانان داوطلب است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول