اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری کردستان

وزنه‌بردار کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کردستان از حضور وزنه‌بردار کردستانی در اردو تیم ملی کشور خبر داد.

وزنه‌بردار کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
حمید قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: میلاد سورسوری وزنه‌بردار جوان کامیارانی طی بررسی‌ از سوی مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری کشور به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.
به گفته رئیس هیئت وزنه‌برداری کردستان، این ورزشکار از 28 دی‌ماه سال جاری تمرینات خود را به همراه سایر افراد تیم در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری زیر نظر کورش باقری، مربی تیم ملی وزنه‌برداری کشور برای آمادگی و حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شروع کرده است.
وی خاطر نشان کرد: این ورزشکار کردستانی وزنه‌بردار دسته 77 کیلو‌گرم درسال‌های 88 و 89 در رده سنی نوجوانان در رقابت‌های کشوری عنوان سومی و در سال جاری در استان قزوین موفق به کسب مقام اول رقابت‌های کشوری شده است.
 قربانی همچنین اعلام کرد: با توجه به کسب این عناوین میلاد سورسوری توسط کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

* حضور سه داور وزنه‌بردار کردستانی در کلاس‌های بین‌المللی
رئیس هیئت وزنه‌برداری از حضور سه نفر از داوران وزنه‌برداری کردستان در کلاس‌های داوری بین‌المللی خبر داد و افزود: فاروق فیروزمندی، ناصر شعبانی و داوود صادقی داورانی بودند که در این کلاس‌ها شرکت نمودند.    
به گفته وی، این کلاس‌ها در مهرماه سال جاری به مدت شش روز در اصفهان زیر نظر زهتاب، مسئول کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران، با شرکت 75 نفر از داوران وزنه‌برداری کشور برگزار شد.
قربانی خاطر نشان کرد: در این کلاس سه نفر از داوران کردستانی پس از گذراندن دوره‌های تئوری و عملی آخرین قوانین و مقررات روز وزنه‌برداری دنیا را فرا گرفتند.
به گفته رئیس هیئت وزنه‌برداری کردستان، در پایان کلاس مذکور فاروق فیروزمندی و داوود صادقی در روز 28 دی‌ماه سال جاری توانستند به ترتیب مدرک داوری ممتاز بین‌المللی و 2 بین‌المللی وزنه‌برداری کشور را کسب کنند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول