اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس‌جمهور

سرود ملی مسکن مهر رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی از رونمایی سرود ملی مسکن مهر با حضور رئیس ‌جمهور در دهه مبارک فجر در این استان خبر داد.

سرود ملی مسکن مهر رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا قاسمی ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان‌رضوی در محل استانداری این استان اظهار داشت: این سرود ملی توسط مجید اخشابی خواننده کشورمان تهیه و تولید شده است.
قاسمی افزود: در همین راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سرود هم‌زمان با روز افتتاحیه چند هزار واحد طرح مسکن مهر در سالن صبای صدا و سیمای مرکز خراسان‌رضوی رونمایی می‌شود.
مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی با اشاره به طرح مسکن مهر خراسان‌رضوی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 109 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در خراسان‌رضوی در حال احداث است.
وی توضیح داد: هم‌چنین کار پی‌‌ریزی بیش از 105 هزار واحد مسکن مهر در خراسان‌رضوی به اتمام رسیده و عملیات سقف‌گذاری 65 هزار و 980 واحد نیز انجام شده است.
قاسمی بیان کرد: کار سفت‌کاری بیش از 41 هزار و 500 واحد و نازک‌کاری 118 هزار و 820 واحد نیز به اتمام رسیده است.
وی در ارتباط با تسهیلات آماده‌سازی و ساخت این واحدها اظهار داشت: در همین راستا برای این کار رقمی معادل 798 میلیارد ریال مبالغ قرارداد و 795 میلیارد ریال برای تسهیلات آماده‌سازی تخصیص پیدا کرده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان‌رضوی تاکید کرد: هم‌چنین برای ساخت مبلغی معادل 20 هزار و 259 میلیارد ریال در زمینه قرارداد و 11 هزار و 690 در رابطه با پرداختی‌ها به ثبت رسیده است.
وی در ارتباط با اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز اعلام کرد: در حال حاضر 14 هزار و 498 واحد در حال ساخت بوده و عملیات 13 هزار و 296 واحد نیز به اتمام رسیده است.
قاسمی با بیان اینکه کار اسکلت و سقف به ترتیب 12 هزار و 90 واحد مسکونی و 11 هزار و 300 واحد مسکونی نیز به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: هم‌چنین کار سفت‌کاری و نازک‌کاری به ترتیب یک ‌هزار و 533 و 5 هزار و 48 واحد مسکونی به اتمام رسیده است.
وی مبلغ قرارداد تسهیلات آماده‌سازی این واحدها را 72 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: هم‌چنین پرداختی در این زمینه بیش از 70 میلیارد ریال برای واحدهای کمتر از 25 هزار نفر است.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول