اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

افتتاح پنج کانون فرهنگی تبلیغی در کردستان

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر پنج کانون فرهنگی و تبلیغی در سطح استان کردستان افتتاح می‌شود.

افتتاح پنج کانون فرهنگی تبلیغی در کردستان
علی خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار داشت: این کانون‌ها در شهرستان‌های بیجار، سنندج و مریوان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
وی به عناوین این کانون‌ها اشاره کرد و گفت: کانون تسنیم، کانون فرهنگی صدیقة‌الکبری، کانون فرهنگی امام شافعی و کانون فرهنگی تبلیغی صدرا و کوثر اسامی این کانون‌ها هستند.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 44 کانون فرهنگی تبلیغی در استان کردستان فعالیت دارند که با راه‌اندازی و افتتاح کانون‌های یاد شده در ایام دهه مبارک فجر امسال این تعداد کانون به 49 مورد خواهد رسید.
مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این کانون‌ها به منظور گسترش و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سطح استان فعالیت می‌کنند.
خزایی با اشاره به اعضای کانون‌های یاد شده بیان داشت: اعضای این کانون‌ها شامل جوانان و نوجوانان فعال و پویایی است که در عرصه‌های فرهنگی پیشقدم شده‌اند.
وی حضور کانون‌های فرهنگی استان در برنامه‌های مناسبتی ایام سال را نیز حرکت موثری برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی استان دانست و گفت: این مهم یکی از اولویت‌های کاری کانون‌های فرهنگی است که در مناسبت‌های ملی و مذهبی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی می‌پردازند.
وی در پایان سخنان خود بر همکاری و تلاش کانون‌های فرهنگی استان در راستای برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید سعی شود برنامه‌های دهه فجر امسال با شکوه بهتر و بیشتری برگزار شود.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول