اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر والیبال

میزان خراسان‌رضوی به دیدار مدعی عنوان قهرمانی می‌رود

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی امروز به دیدار مدعی عنوان قهرمانی می‌رود.

میزان خراسان‌رضوی به دیدار مدعی عنوان قهرمانی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در چارچوب هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز تیم‌های میزان خراسان‌رضوی و کاله آمل به مصاف هم می‌روند.

این دیدار هفدهمین دیدار دو تیم در رقابت‌های والیبال لیگ برتر امسال است و تیم میزان خراسان‌رضوی در سه دیدار پیشین خود در برابر حریفان شکست خورده بود.

این در حالی است که حریف امروز تیم میزان خراسان‌رضوی تیم کاله آمل است که هم‌اکنون همراه با تیم‌های سایپا البرز و پیکان تهران در کورس قهرمانی قرار دارد.

تیم کاله آمل در دور رفت این رقابت‌ها نیز موفق شده بود تنها نماینده استان خراسان‌رضوی در این پیکارها را با شکست بدرقه کند.

این دیدار شامگاه امشب در آمل برگزار می‌شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی است، هم‌چنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال شهناز صدری به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول