اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی راه و ترابری خراسان‌رضوی

زائران پیاده بارگاه رضوی بدرقه شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی همراه با تعدادی از راهداران استان در پایان ایام عزاداری ماه صفر به بدرقه زائران حرم مطهر امام رضا(ع) رفتند.

زائران پیاده بارگاه رضوی بدرقه شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، ابراهیم صنیعی در دیدار با تعدادی از این زائرین که پس از زیارت مرقد منور حضرت رضا(ع) و انجام عزاداری در حال بازگشت به شهرهای خود بودند نحوه خدمات‌رسانی راهداران و راهدارخانه‌های استان در مسیر را مورد بررسی قرار داد.  
صنیعی پس از شنیدن این سخنان زائران پیاده، گفت: هر چند در سال‌جاری تمام توان راهدارخانه‌های استان را در راستای ارائه بهترین خدمت به زائران پیاده به کار گرفته ‌بودیم اما به طور طبیعی به دلیل وجود محدودیت امکانات در راهدارخانه‌ها و ادارات شهرستان امکان خدمت‌رسانی مطلوب به تمام کاروان‌ها فراهم نشد.
وی تاکید کرد: از هم‌اکنون تلاش می‌کنیم تا سال آینده این کمبودها نیز برطرف شود.
سرپرست اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی به تشریح برخی اقدامات انجام شده در سال‌جاری برای راحتی حرکت زائران پیاده پرداخت و گفت: نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و هشدار دهنده به رانندگان خودروهای عبوری در مسیر و تهیه و ارائه دستورالعمل گذر از حریم راه‌ها در قالب بروشور و توزیع آن در بین کاروان‌ها از جمله اقدامات انجام شده جهت حفظ جان زائران به هنگام حرکت در حاشیه جاده‌های استان بود.
صنیعی افزود: نظافت راهدارخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به وسایل گرمایشی، ذخیره مایحتاج اولیه از قبیل خوراک، پتو و غیره در راهدارخانه‌ها، ارائه خدمات به مجتمع‌های اقامتی که پذیرای زائران پیاده بودند و برف‌روبی و آماده‌سازی مسیر عبور کاروان‌ها در حاشیه راه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره‌کل راه و ترابری استان در این ایام بود.
انتهی پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول