اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و دانش‌آموزان

انتخابات مجلس دانش‌آموزی کنگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: انتخابات مجلس دانش‌آموزی کنگان برگزار شد.

انتخابات مجلس دانش‌آموزی کنگان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری این انتخابات اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد ارزشمند و مهم است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.
عباس شریف افزود: تقویت آموزش و پرورش امری مهم است و هزینه کردن در این حوزه در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است.
وی به اهمیت مجلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این انتخابات در حقیقت تمرین مسئولیت‌پذیری، مشارکت‌مداری و مردم‌داری است و شما به عنوان نمایندگان دانش‌آموزان شهرستان هستید و باید در مجلس دانش‌آموزی نیز بتوانید از حقوق دانش‌آموزان استان دفاع کنید. 
این مسئول اضافه کرد: در ابتدای سال تحصیلی بسیاری از تصمیمات وزارت آموزش و پرورش از طریق مصوبات مجلس دانش‌آموزی صورت گرفت و این اقتدار این مجلس را می‌رساند و شما باید بتوانید در امور مهم آموزشی و پرورشی نقش تعیین‌کننده داشته باشید و بتوانید تصمیم‌سازی کنید تا بر اساس این تصمیمات شما مصوبات مهمی گرفته شود.
رئیس اداره دانش‌آموزی شهرستان کنگان نیز در این آیین در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات و تعداد کاندیدا مطابق دستورالعمل توضیحات لازم را ارائه داد.
محسن روشن افزود: مجلس دانش‌آموزی اهمیت زیادی در آموزش و پرورش دارد و امیدوار هستیم که شاهد پویایی و رشد این مجلس در شهرستان کنگان باشیم.
سپس انتخابات مجلس دانش‌آموزی برادران با اعلام جمعی به عنوان کاندیدا و انتخاب هیئت رئیسه انجام شد و دانش‌آموزان به کاندیدای مورد نظر خود رأی دادند.
دانش‌آموزان دختر نیز پس از مشخص شدن کاندیدای مورد نظر و اعلام برنامه‌های خود و مشخص شدن هیئت رئیسه، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند و رأی خود را به صندوق انداختند.
رضا حاجی‌زاده، سجاد کامجو، حسین زارع‌زاده و شهاب شهدوست در حوزه برادران و شیما کوزه‌گران، پانیذ خواجوی‌فرد، مطهره آشنا و سمیه شکیبایی نیز در حوزه خواهران به مجلس دانش‌آموزی راه یافتند.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول