اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

حضور فوتبالیست مازندرانی در تیم جوانان یونتوس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: فوتبالیست مازندرانی در تیم نوجوانان یونتوس بازی می‌کند.

حضور فوتبالیست مازندرانی در تیم جوانان یونتوس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا بهروان بعدازظهر امروز در مجمع سالانه هیئت فوتبال مازندران اظهار داشت: فوتبال و پیشرفت در آن نیاز به همت جمعی دارد.
وی تصریح کرد: مازندران از جمله استان‌هایی است ‌که در فوتبال توسعه فراگیر دارد و دارای بیشترین تیم فوتبال در ایران است.
رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به شرایط سخت تیمداری در حال حاضر خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در استان داریم تنها در لیگ برتر صاحب تیم نیستیم.
وی درباره مطالبات مردم مازندران برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران یادآور شد: زیرساخت‌های ورزش فوتبال با توجه به استعدادهایی که در فوتبال وجود دارد بسیار کم است.
بهروان با اشاره به زمینی که یک خیر مازندرانی برای ایجاد ورزشگاه در اختیار فوتبال مازندران قرار داد، گفت:  قیمت این زمین 700 میلیون تومان است که برای ساخت آن نیاز به تامین منابع مالی داریم.
این مسئول به استعدادهای ورزشی در مازندران‌ ‌و وجود تیم‌های ریشه‌دار در این استان اشاره کرد و گفت: قدیمی‌ترین تیم فوتبال راه ساری با بحران جدایی بازیکنان از این تیم مواجه است.
رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه به حضور 50 بازیکن مازندرانی در تیم‌های مختلف لیگ برتری و سایر لیگ‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: یکی از بازیکنان فوتبالیست مازندران در رده جوانان یونتوس بازی می‌کند.
وی تاکید کرد: تیم‌های مازندرانی برای پویایی نیاز به حمایت دارند و با ادامه روند فعلی در فوتبال مازندران استعدادهای فوتبالی این استان مجبور به مهاجرت هستند.
بهروان کمک به فوتبال در مازندران را حق طبیعی مردم این خطه اعلام و تاکید کرد: کمکی خارج از حق حقوقمان نمی‌خواهیم.
این مسئول فوتبال مازندران با انتقاد از اینکه کوچ بازیکنان فوتبال در مازندران زیاد شد، گفت: پدیده کوچ بازیکنان در بین نوجوانان نیز رواج پیدا کرد.
وی ادامه داد: به طور نمونه سال گذشته در المپیاد ایرانیان که تیم خوزستان با چهار بازیکن نوجوان مازندرانی‌ قهرمان آن دوره از رقابت‌ها شده بود.
رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در ساختار‌سازی باشگاه‌های فوتبال یادآور شد: در این مورد اقدام مناسبی انجام شد.
بهروان در پایان مهم‌ترین دغدغه مسئولان فوتبال در مازندران را حفظ تیم‌های موجود در فوتبال استان اعلام کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول