اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور آبفار بهار خبر داد

اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای رایکان علیا و سفلی بهار

خبرگزاری فارس: سرپرست امور آبفار شهرستان بهار از اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای رایکان علیا و سفلی شهرستان بهار خبر داد.

اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای رایکان علیا و سفلی بهار
مسعود کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آبرسانی به روستاها از اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای رایکان علیا و سفلی از توابع شهرستان بهار با اعتباری بالغ بر 2881 میلیون ریال خبر داد.
وی گفت: عملیات اجرایی این پروژه مشتمل بر ساخت مخزن هوایی 100 متر مکعبی، اجرای شبکه داخلی به طول 4.7 کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول پنج کیلومتر و محوطه‌سازی اطراف مخزن است.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی استان همدان خاطرنشان کرد: با اتمام این عملیات 123 خانوار با جمعیتی بالغ بر 656 نفر در روستای رایکان سفلی از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته در روستای رایکان علیا نیز 88 خانوار با جمعیتی بالغ بر 387 نفر از نعمت آب شرب بهداشتی سالم برخوردار شدند.
کرمی اظهار داشت: شهرستان بهار دارای 69 روستا با جمعیتی بالغ بر 72 هزار و 30 نفر است که از این تعداد 53 روستا با 84 درصد جمعیت روستایی زیر پوشش امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بهار قرار دارند.
سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی استان همدان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: تلاش به منظور برخورداری روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی از جمله برنامه‌های کاری سازمان آبفار است که در همین راستا با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات صورت گرفته عملیات‌های اجرایی مختلفی را در دستور کار خود دارد تا ضمن خدمت‌رسانی به مردم روستا مانع از مهاجرت به شهرها شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول