اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان:

صلاحیتم تایید شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان در مورد تایید یا رد صلاحیتش در سایت‌های خبری گفت: صلاحیتم تأیید شد.

صلاحیتم تایید شد
علی‌محمد موسوی‌مبارکه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که روز گذشته اخباری مبنی بر رد صلاحیت شما توسط هیئت‌های نظارت در برخی سایت‌های خبری منتشر شده است، آیا این خبر را تایید می‌کنید، اظهار داشت: نمی‌دانم قضیه چیست که چنین موجی را در ارتباط با نمایندگان اصولگرای استان اصفهان راه انداخته‌اند، من از ابتدا توسط هیئت‌های نظارت استانی تایید شده‌ام و در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها نیز روز گذشته نامه تایید صلاحیت خود را از فرماندار مبارکه تحویل گرفتم.
وی تصریح کرد: مثل «کی بود، کی بود، من نبودم» مصداق انتشار این اخبار کذب است، گویا افرادی که خود یا نمایندگان طیف آن‌ها تایید صلاحیت نشده‌اند، سعی دارند با انتشار چنین اخباری فضای افکار عمومی را از اصولگرایان منحرف کنند.
عضو شورای مرکزی اصولگرایان در جواب این سوال که شما از چه گروهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنید، گفت: من مورد تایید تمامی طیف‌های اصولگرایی اعم از جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان هستم.
به گزارش فارس، روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از رد صلاحیت علی‌محمد موسوی‌مبارکه، نماینده مردم مبارکه اصفهان، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی در سایت‌های خبری منتشر شد که وی تمام این اخبار را تکذیب کرد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول