اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب سفر شهرستانی صورت گرفت

ملاقات 453 نفر از اهالی آبسرد با استاندار تهران

خبرگزاری فارس: در هفتاد و یکمین سفر شهرستانی استاندار تهران، ملاقات با 453 نفر از اهالی شهر آبسرد در این شهر صورت گرفت.

ملاقات 453 نفر از اهالی آبسرد با استاندار تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، فرماندار شهرستان دماوند با اعلام این خبر گفت: سفر استاندار تهران به شهر آبسرد در راستای سفرهای شهرستانی وی که معمولا هر هفته در شهرها و روستاهای مختلف استان تهران انجام می‏شود، صورت پذیرفت.
علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ادامه داد: استاندار تهران با حضور در شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند، در جمع مردم این شهر به سخنرانی پرداخت و پس از آن با مردم به ملاقات چهره به چهره پرداخت.
فرماندار شهرستان دماوند در توضیح مشکلات و مسائلی که مردم بیشتر با آن روبه‏رو بودند، موضوعاتی چون کشاورزی، آبخیزداری و مسائل شخصی را عنوان کرد.
قاسمی‏فرزاد افزود: مهم‏ترین خواسته مردم در این منطقه، تعریض جاده همند آبسرد بود که با وجود دستور و تاکیدات استاندار تهران و پیگیری‏های شهرستان دماوند، اداره کل راه و ترابری استان تهران تاکنون اقدام موثری راجع به آن صورت نداده است و با دستور مجدد استاندار تهران، موضوع روند اجرایی به خود گرفت.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: سفرهای پرخیر و برکت استاندار تهران به شهرستان دماوند ادامه یابد تا همه مردم شهرستان در شهرها و روستاها بتوانند با وی دیدار کنند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول