اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ شرقی:

اقتدار کلانتری و پاسگاه سبب آسایش عمومی است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی گفت: اقتدار کلانتری و پاسگاه سبب آسایش عمومی است.

اقتدار کلانتری و پاسگاه سبب آسایش عمومی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌ شرقی، مسعود خرم‌نیا در جمع فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی استان اعلام کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها پناهگاه و مامن مردم است و مردم با مراجعه به این دو محل باید احساس آرامش و امنیت کنند و بازپس گرفتن حقوق از دست رفته خود را لمس کنند.
وی گفت: اقدامات ویژه‌ای در راستای تجهیز و بهسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان انجام گرفته و درصدد هستیم در ایام باقیمانده سال کم و کاستی‌های موجود در این دو یگان را برطرف کنیم.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌ شرقی تصریح کرد: کلانتری و پاسگاه در پیشگیری و مقابله با جرم نقش مهمی ایفا می‌کنند و ارائه خدمت به مردم در این یگان‌ها محدودیتی ندارد.
خرم‌نیا تاکید کرد: ارائه خدمات بی‌منت و توام با احترام به مردم وظیفه ماست و باید سعی کنیم مردم از مراجعه به کلانتری و پاسگاه احساس رضایت کنند.
وی گفت: کلانتری و پاسگاه محل مراجعه آسیب‌دیدگان است و وقتی مظلومی برای بازپس گرفتن حقوق ضایع شده خود به پلیس پناه می‌آورد باید با تمام توان در برطرف شدن نیاز آنان بکوشیم.
خرم‌نیا تاکید کرد: پلیس متعهدترین و متخصص‌ترین نیروهای خود را در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به‌کارگیری کرده و تمام امکانات خود را نیز به واحدها اختصاص داده تا در کار خدمت‌رسانی به مردم حتی لحظه‌ای وقفه حاصل نشود.
فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی ضمن تاکید مجدد بر اهمیت کلانتری و پاسگاه در خدمت‌رسانی به مردم، خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و به همکاران خود در کلانتری و پاسگاه توصیه کرد قدر این توفیق را بدانند.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول