اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سربیشه:

حضور مردم در صحنه‌ها سدی محکم‌ در مقابل دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سربیشه گفت: حضور همیشه در صحنه مردم سدی محکم در برابر فتنه‌های دشمن است.

حضور مردم در صحنه‌ها سدی محکم‌ در مقابل دشمن است
 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا مقیمی عصر امروز در جلسه توجیهی استقبال فرهنگیان سربیشه از رئیس‌جمهور و هیئت دولت با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار داشت: محکم‌ترین سدی که تاکنون مانع تجاوز بیگانگان به کشورمان شده و آنها را در اجرای نقشه‌های پلیدشان ناکام گذاشته است حضور و همبستگی مردم در صحنه‌ها به ویژه تبعیت از رهبری و دولت‌های منتخب بوده است.
وی افزود: این ویژگی منحصر به فرد ملت را می‌توان در استقبال از مسئولان عالی رتبه نظام نظاره‌گر بود.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه پس از بیان پاره‌ای از خدمات دولت نهم  و دهم در حوزه آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان آگاه‌ترین، همراه‌ترین و قدر بدان‌ترین قشر نظام هستند که همیشه همسو با سیاست‌های نظام به پیش رفته‌اند.
مقیمی از همکاران خواست روز سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به سربیشه را مساوی با روز کاری تلقی کنند و با حضور حداکثری خود شکوه ملی را به نمایش بگذارند.
وی از معاونان و دبیران و آموزگاران را خواست که مردم روستاها را نیز به حضور در این مراسم تشویق کنند.
مدیر آموزش و پرورش سربیشه گفت: اگر همکاران ما اندکی به دغدغه مسئولان آموزش و پرورش از وزارتخانه تا شهرستان وقوف داشته باشند، شب و روز خود را وقف خدمت به مردم به ویژه دانش‌آموزان می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت بازخورد نتیجه کار مسئولان گفت: آنچه خستگی را از تن مسئولانِ‌ آموزش و پرورش می‌زداید زیبایی محل خدمت، نظم کاری، داشتن برنامه درسی هفتگی و سالانه، منظم بودن بایگانی‌ها داشتن تقویم اجرایی و مسلط بودن به محتوای بخشنامه‌ها و قوانین و مقررات است. 
مقیمی با اشاره به شعار دولت خدمتگزار گفت: انتقاد خوب است اما وقتی که با نیت اصلاح، دید مثبت و دلسوزی باشد بنابراین باید در سفر مسئولان وزارتخانه به شهرستان این موضوع مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول