اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کبودراهنگ:

باید در انتخابات به حامیان ولایت رأی داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کبودراهنگ گفت: باید به کسانی رأی داد که دلسوز نظام و حامی ولایت هستند.

باید در انتخابات به حامیان ولایت رأی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، حجت‌الاسلام یوسف روحانی عصر امروز در یادواره 24 شهید والامقام روستای سایان از توابع شهرستان رزن زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را ادامه راه شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواند.

وی افزود: رزمندگان اسلام به پیروی از امام راحل و در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی در مقابل متجاوزان شجاعانه ایستادگی کردند و رژیم متجاوز بعث و استکبار جهان را از حمله به ایران منصرف کردند.

وی عزت، اقتدار و استقلال کشور را مدیون جانفشانی و ایثار شهدا و استقامت آزادگان، جانبازان و ایثارگران به رهبری امام راحل عنوان کرد و افزود: عمل به دستورات دین مبین اسلام و وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه کشور را در مقابل تهدیدات دشمن بیمه می‌کند.

امام جمعه کبودراهنگ بیان کرد: بیداری اسلامی کشورهای مسلمان نشأت گرفته از انقلاب اسلامی و مجاهدت امام و شهداست که رژیم‌های استبدادی را یکی پس از دیگری سرنگون می‌کند و این ملت‌ها هستند که پیروز می‌شوند.

وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و ضمن مهم ارزیابی کردن این انتخابات متذکر شد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و باید به کسانی رأی داد که دلسوز نظام هستند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را پاس می‌‌دارند.

روحانی در پایان تصریح کرد: رمز بقای دین مبین اسلام قیام امام حسین (ع) است و رمز بقای انقلاب اسلامی ایران، پیروی از راه امام و شهداست.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول