اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 67

نامزدهای اصلاح‌طلبان در شرق مازندران بیشتر است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهشهر با اشاره به شرکت همه جناح‌های سیاسی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، تعداد نامزدها با گرایش اصلاح‌طلب بیش از سایر گرایش‌هاست.

نامزدهای اصلاح‌طلبان در شرق مازندران بیشتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدتقی نورزاد بعد از ظهر امروز در دومین نشست روابط عمومی‌های ادارات شهرستان بهشهر با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها، اذعان کرد: روابط عمومی‌ها زبان گویای سازمان‌ها هستند و باید قانون را در اولویت کاری خود قرار داده و اصل عدالت و بی‌طرفی را رعایت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تفرقه افکنی‌های دشمنان و ترور دانشمندان هسته‌ای گفت و خاطرنشان کرد: در مقطعی هستیم که بر همه مسئولان تکلیف است تا با وجود تبلیغات گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، فضا را آرام کنیم و نگذاریم عده‌ای سوء‌استفاده کنند.
نورزاد با اشاره به ترور مصطفی احمدی روشن یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران تصریح کرد: خیلی‌های بیان می‌کردند که نسل سوم از نسل اول انقلاب جدا شده است اما دیدیم نسل سومی‌ها با افرادی چون احمدی روشن با آن سن و سال کم به درجات عالی رسیده‌اند و اصل ولایت‌پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار دادند.
عضو ستاد انتخابات بهشهر در بخش پایانی سخنان خود از نهمین همه‌پرسی مجلس شورای اسلامی گفت و اینکه مردم از مسئولان جلوتر هستند و بار دیگر با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.
معاون فرماندار بهشهر همچنین شرکت همه جناح‌های سیاسی را در انتخابات نهم مجلس به فال نیک گرفت و اظهار داشت: به جرأت می‌توانیم بگوییم در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، گرایش اصلاح‌طلبان بیشتر است و این موضوع نشان‌دهنده احترام نظام به همه گروه‌ها و سلایق است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول