اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

کشف معدن زغال‌سنگ 300 میلیون تنی در راور

خبرگزاری فارس: فرماندار راور گفت: یک معدن زغال‌سنگ در شهرستان راور با ظرفیت بیش از 300 میلیون تن کشف شده است.

کشف معدن زغال‌سنگ 300 میلیون تنی در راور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا شریفی بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه صنعت و معدن شهرستان راور با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان در بخش معادن اظهار داشت: یک معدن زغال‌سنگ در این شهرستان با ظرفیت بیش از 300 میلیون تن کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: از افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در سنگ آهن درخواست داریم تا در طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرستان راور شرکت کنند.
فرماندار راور بیان داشت: شهرک صنعتی راور با اتمام راه‌اندازی تاسیسات مدت‌ها آماده است، اما به جز یک نفر متقاضی زمین برای احداث کارخانه شیر و کارخانه دام طیور مراجعه کرده و هیچ‌کس از این شهرک استقبال نکرده است.
احمد طبیب‌زاده عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به وجود فضای همکاری و تعامل در شهرستان راور از تدوین برنامه توسعه برای این شهرستان توسط اتاق بازرگانی خبر داد.
وی همچنین از تشکیل نخستین کلاس‌های دوره آموزشی کارآفرینان استان کرمان در شهرستان راور خبر داد و گفت: راور چرا جزو شهرهای توسعه‌یافته معرفی شده در صورتی که نه کارخانه و نه شرکتی در این شهرستان وجود دارد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول