اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراژدی زیرمیزی‌های پزشکی در داراب و هزینه‌های بالای درمان

مردم 10 برابر، هزینه‌های درمان را می‌پردازند / مسئولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: بالا بودن هزینه‌های درمان در داراب و تفاوت 10 برابری هزینه‌ها در این شهر نسبت به سایر شهرهای این استان به قصه پر درد و یک تراژدی برای مردم داراب به ویژه اقشار کم درآمد آن، تبدیل شده است.

مردم 10 برابر، هزینه‌های درمان را می‌پردازند / مسئولان چاره‌اندیشی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از داراب بالا بودن هزینه‌های درمان باعث شده که مردم برای درمان خود هزینه‌های بالایی را پرداخت کرده و به مرکز استان و شهرستان های همجوار سفر کنند.
این موضوع تا جایی رسیده که امام جمعه شهر داراب از نیز  وضعیت موجود رضایت نداشته و خواستار پیگیری و رفع این مشکل است.
حجت‌الاسلام رضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: نبود مراکز درمانی متعدد دولتی در مرکز شهرستان داراب باعث افزایش قیمت‌های درمان در این شهر شده است.
صادقی ادامه داد: طوری ارائه خدمات درمانی در این شهر اوج گرفته که اگر مقایسه با مرکز استان شود متوجه افزایش 10 برابری آن نیز می‌شویم.
وی بیان داشت: راهکار اصلی در این زمینه ایجاد مراکز درمانی دولتی از جمله درمانگاه تأمین اجتماعی، از مصوبات هیئت دولت است.
امام جمعه داراب از متولیان سلامت خواست تا هر چه سریع‌تر این موضوع را مورد توجه و پیگیری قرار دهند تا مشکل مردم رفع شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب نیز ابراز داشت: تعرفه‌های درمانی در مراکز دولتی طبق تعرفه‌های پزشکی است که در تمام کشور ارائه می‌شود.
مسعود یزدان پناه ابراز داشت: مهم‌ترین مشکل در شهر داراب که نسبت به شهرهای دیگر اوج گرفته زیرمیزی‌های پزشکی است که باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود.
به گزارش فارس، استاندار فارس روز گذشته در شورای اداری داراب خواستار پیگیری ویژه این مشکل توسط متولیان بهداشت در این شهرستان شد و گفت: به زودی تحقیقات میدانی در این زمینه آغاز و برای رفع آن برنامه‌ریزی می‌شود.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول