اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایش فیلم‌های شرکت‌کننده محقق می‌شود

6 بهمن‌ماه آغاز نخستین جشنواره سراسری راه روشن در مشهد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام دبیر نخستین جشنواره سراسری راه روشن گفت: این جشنواره از تاریخ 6 بهمن‌ماه با نمایش یکی از فیلم‌های شرکت‌کننده در مشهد آغاز می‌شود.

6 بهمن‌ماه آغاز نخستین جشنواره سراسری راه روشن در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره سراسری راه روشن، سیدحجت طباطبایی اظهار داشت: جشنواره از تاریخ 6 بهمن‌ماه با نمایش یکی از فیلم‌های شرکت‌کننده در بخش مسابقه آغاز و در پنج روز برگزاری در روز 10 بهمن با معرفی برگزیدگان نهایی به کار خود پایان می‌دهد.  
وی افزود: جشنواره راه روشن در بخش‌های هنرهای نمایشی شامل فیلم(مستند، داستانی، انیمیشن)، نمایش (صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌خوانی)، هنرهای تجسمی (عکس، کاریکاتور، پوستر و عکس تئاتر) و ادبیات (فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، داستان کوتاه، خاطره‌نویسی و اخبار اجتماعی) که به صورت مستقل و با حضور شرکت‌کنندگان و داوران برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: براساس برنامه زمان‌بندی بخش فیلم در روزهای 6 و 7 و 8 بهمن‌ماه برگزار و در روز 9 بهمن با معرفی برگزیدگان در تالار شهید ابراهیم اصغرزاده به کار خود پایان می‌دهد. 
وی تصریح کرد: بخش نمایش و عکس تئاتر جشنواره نیز در روزهای 7 و 8 و 9 بهمن برگزار و در روز 10 بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان خود در تالار نمایش مجتمع امام رضا(ع) به پایان می‌رسد. 
قائم‌مقام دبیر نخستین جشنواره سراسری راه روشن تصریح کرد: بخش تجسمی جشنواره در روزهای 7 و 8 بهمن و بخش ادبیات در روزهای 8 و 9 بهمن برگزار و به ترتیب در روزهای 8 و 10 بهمن مراسم اختتامیه‌ آنها برگزار می‌شود. 
وی اظهار داشت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری راه روشن با حضور مقامات کشوری قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم‌چنین هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در سالن صبای صدا و سیمای خراسان‌رضوی در ساعت 17 تاریخ 10 بهمن برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول