اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف کردستان:

شرکت مدیران در مراسمات تشریفاتی آفت نظام اداری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان حضور و شرکت نمادین مسئولان در مراسمات تشریفاتی را آفت نظام اداری در ایران اسلامی عنوان کرد.

شرکت مدیران در مراسمات تشریفاتی آفت نظام اداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج اسماعیل رستمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه خوشنویسی وقف چشمه همیشه جاری که در نگارخانه ارشاد سنندج برپا شد، به بیان دلایل عدم دعوت از مسئولان استان به حضور در مراسم افتتاح این نمایشگاه پرداخت و اظهار داشت: حضور مسئولان در وقت اداری در این‌گونه مراسمات فاقد وجاهت شرعی است.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان اجرایی استان کرمانشاه در سفر اخیر به این استان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این سفر فرمودند امورات ما مسئولان باید به سادگی برگزار شود چرا که امورات نظام جمهوری اسلامی ایران با سادگی است که پیش می‌رود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان بیان داشت: در همین راستا ما هر چه بتوانیم تشریفات را بکاهیم در تحقق منویات مقام معظم رهبری سعی و تلاش کرده‌ایم.
وی اولویت کار مسئولان را رسیدگی به امورات مردم ذکر کرد و افزود: همواره یکی از گلایه‌های مردم حضور نمادین و تشریفاتی مسئولان در مراسمات غیر ضروری است.
وی ادامه داد: حضور مسئولان در این‌گونه مراسمات علاوه بر تحمیل هزینه‌های زیادی به بیت‌المال موجب اختلال در کار و امورات مردم و نارضایتی آنها نیز می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: برگزاری مراسمات تشریفاتی و حضور نمادین مسئولان در وقت اداری برای برپایی نمایشگاه یا برگزاری همایش‌ها آفت نظام اداری در کشور ما شده است.
رستمی خاطر نشان کرد: اداره کل اوقاف کردستان در برگزاری نمایشگاه‌ها و مراسمات ویژه خود در وقت اداری همواره کم‌ترین دعوت را از مسئولان استان کرده است.
وی عنوان کرد: بازدید مسئولان و مدیران استان در ساعت غیر اداری از نمایشگاه و فراهم کردن زمینه تشویق و ترغیب مردم به امر وقف فضیلت محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و بهره‌گیری از هنر برای ترویج فرهنگ وقف یک امر حسنه است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه هم در راستای ترویج، تبلیغ و احیای فرهنگ وقف توسط هنر برگزار شده است.
این نمایشگاه با حضور مدیر کل اوقاف کردستان و معاون امور فرهنگی این اداره کل برپا شد و تا سوم بهمن ماه جاری پذیرای بازدید علاقمندان است.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول