اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار حوزه امتحانی هرمزگان محقق شد

حضور 5200 داوطلب در کنکور فراگیر پیام‌نور هرمزگان

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه پیام‌نور هرمزگان از حضور 5 هزار و 200 داوطلب در کنکور فراگیر این دانشگاه در هرمزگان خبر داد.

حضور 5200 داوطلب در کنکور فراگیر پیام‌نور هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس امیدعلی پورعلیمردان صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آزمون یاد شده در حوزه‌های امتحانی مراکز بندرلنگه، قشم، میناب و بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: این آزمون با حضور تعداد داوطلب یاد شده در مقاطع  کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و عصر در مراکز مذکور برگزار شد.
وی در ادامه از داوطلبان خواست طی روزهای آینده به اطلاعیه‌هایی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد نحوه اعلام نتایج صادر می‌شود توجه کنند و در این راستا اضافه کرد: در صورتی که داوطلبان در هر کدام از دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کف نمره را کسب کنند، به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام‌نور پذیرفته می‌شوند.
پورعلیمردان ادامه داد: هر چند که در کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش محدودتر است.
این مسئول تأکید کرد: در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی از بابت ظرفیت پذیرش نداشته باشند، زیرا همانند دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ظرفیت بیشتر از تعداد داوطلبان است.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: در هر رشته محل مقطع کارشناسی 30 تا 50 نفر و مقطع کارشناسی ارشد به این ترتیب پذیرش انجام می‌شود که 15 نفر در پژوهشی و 15 نفر در آموزش محور، دانشجوی فراگیر پیام‌نور می‌شوند.

* شرکت 3 هزار و 885 نفر داوطلب در حوزه‌های امتحانی بندرعباس
میترا آرمان مسئول امور جاری دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس نیز در ادامه گفت: آزمون‌های کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد هم‌زمان با دیگر حوزه‌های استان در سه حوزه بندرعباس (شامل دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس، آموزشکده فنی و حرفه‌‌ای فاطمیه و مرکز علمی و کاربردی تایدواتر) برگزار شد.
به گفته وی، طی نوبت نخست حوزه بندرعباس در رشته کارشناسی 937 نفر خانم و 901 نفر آقا که جمعا در صبح به هزار و 838 نفر داوطلب رسید.
آرمان عنوان کرد: در نوبت دوم در مقطع کارشناسی ارشد نیز 954 نفر خانم و 919 نفر آقا شرکت داشتند که در مقطع کارشناسی ارشد در مجموع یک هزار و 873 نفر داوطلب شرکت کردند.
مسئول امور جاری دانشگاه پیام‌نور مرکز بندرعباس متذکر شد: همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز 101 نفر خانم و 73 نفر آقا جمعا 174 داوطلب شرکت داشتند.
آرمان در پایان اذعان داشت: در دو نوبت صبح و عصر جمعا 3 هزار و 885 داوطلب در حوزه‌های امتحانی بندرعباس شرکت کردند.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول