اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

رد تلو‌یحی موقوفه بودن محل مقبرةالشعرا تبریز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اعلام اداره کل اوقاف استان مبنی بر موقوفه بودن محل احداث مقبرة‌الشعرا تبریز گفت: این موضوع به تازگی مطرح شده در حالی که نیازمند همراهی در زمینه ارتقای فرهنگ جامعه و معرفی مفاخر هستیم.

رد تلو‌یحی موقوفه بودن محل مقبرةالشعرا تبریز

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی داننده پیش از ظهر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌های جشنواره منطقه‌ای شعر فجر پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این اداره کل بر جلب فرهنگ عمومی تاکید دارد، بیان کرد: عمومی‌سازی برنامه‌های فرهنگی با هدف اعتمادسازی و جلب همکاری مردم مورد توجه است.

وی اظهار داشت: تمام برنامه‌های فرهنگی دارای اهمیت برای این اداره کل است و هیچ نقطه خلوت فرهنگی برای این اداره کل وجود ندارد.

داننده بیان کرد: در دهه فجر سال‌ جاری 150 برنامه فرهنگی توسط این اداره کل برگزار خواهد شد که در همین راستا بر تاثیرگذاری برنامه‌ها تاکید داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: جشنواره شعر منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز با محوریت شعر انقلابی برگزار می‌شود و تلاش داریم تا زبان شعرای انقلاب در این جشنواره بیان شود.

وی اظهار کرد: شعرا تا 12 بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به جشنواره ارسال کنند که در این میان 60 اثر برگزیده خواهد شد.

داننده همچنین در ادامه از تدوین کتاب مفاخر 29 بهمن در تبریز خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا این کتاب امسال رونمایی شود که شامل انعکاس مبارزات و تلاش‌های مردم تبریز در راستای پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تدوین برنامه پنجم فرهنگی این اداره کل خبر داد و تصریح کرد: مراحل مقدماتی در این زمینه انجام شده که در همین راستا تولید بازی‌های رایانه‌ای و نیز برنامه‌های جدید مورد توجه است.

وی با اشاره به اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه مبنی بر موقوفه بودن محل احداث مقبرة‌الشعرا تبریز بیان کرد: این موضوع به تازگی مطرح شده و باید توجه داشته که نیازمند همراهی در زمینه ارتقای فرهنگ جامعه و معرفی مفاخر هستیم.

داننده بیان کرد: در حال حاضر اقدامات فرهنگی متعددی در محل مقبرة‌الشعرا از جمله احداث کتابخانه و نیز برنامه‌های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

اضافه می‌شود،محل نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به واسطه ترک‌خوردگی سقف تعویض شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول