اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

تشکیل هیئت‏های بازرسی انتخابات در فیروزکوه و ارجمند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: در روزهای اخیر، هیئت‏های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فیروزکوه و ارجمند شکل گرفته‏ است.

تشکیل هیئت‏های بازرسی انتخابات در فیروزکوه و ارجمند
سعید افشارنادری در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: انتخابات زمانی شکوهمند و با نشاط در سطح منطقه برگزار می‏شود که تمهیدات به عمل آمده و اقدامات انجام شده به خوبی مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: بسترهای پشتیبانی و تامین تدارکات نیز باید برای برگزاری انتخابات مطلوب فراهم باشد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در این راستا کمیته‏های متعددی نظیر کمیته‏های حقوقی، پشتیبانی و تدارکات، اطلاع‏رسانی، امنیتی و انتظامات، تجهیز شعبات، فناوری اطلاعات و ... تشکیل شده است.
افشارنادری اضافه کرد: هر یک از این کمیته‏ها با انجام برنامه‏ریزی، ماموریت‏هایی را باید در دستور کار خود قرار دهند که بسیار در روند انتخابات تاثیر می‏گذارد.
وی افزود: با نزدیک شدن به ایام انتخابات به تدریج کمیته‏ها، گزارش‏های کاری خود را ارایه می‏کنند و نارسایی‏های آنان احصا و در جهت رفع و رجوع آنها اقدام می‏شود.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: در حال حاضر مشکل خاصی در برگزاری انتخابات در منطقه وجود ندارد و زمینه و شرایط ایده‏آلی برای برگزاری این امر خطیر در منطقه مهیا شده است.
افشارنادری اشاره کرد: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، امکانات موجود شهرستان فیروزکوه از جمله در عرصه حمل و نقل، رایانه و سایر ملزومات شناسایی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کوهستانی منطقه در صورت وجود مشکل با ورود خودروهای کمک‏دار و با هماهنگی ستاد انتخابات استان تهران نارسایی‏ها به حداقل خواهد رسید.
فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: طبق برنامه‏های زمان‏بندی شده و همکاری و مساعدت مراجع فرادستی و دست‏اندرکار، تاکنون کارها به خوبی پیش رفته و هیئت‏های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام می‏دهند و هیئت‏های بازرسی نیز در فیروزکوه و ارجمند شکل گرفته‏ است.
افشارنادری تصریح کرد: برای تحقق اهداف و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات باید بسترها و شرایط لازم در این امر مهیا باشد.
وی روشن‏گری، بصیرت‏بخشی و بیان دسیسه‏های شوم و توطئه‏های دشمنان و بدخواهان را لازم دانست تا تلاش دشمن در کم‌رنگ کردن حضور مردم در این عرصه خطیر بی‏معنا و بی‏نتیجه باشد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول