اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش بانوان کردستان مطرح کرد

کم‌لطفی به کوهنوردی بانوان / مربی کوهنورد زن نداریم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه ورزش بانوان کردستان با اشاره به استعدادهای ورزشی در میان بانوان گفت: کوهنوردی بانوان در استان کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کم‌لطفی به کوهنوردی بانوان / مربی کوهنورد زن نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج منیژه جهان‌بین عصر امروز در جلسه مجمع سالانه هیئت کوهنوردی استان کردستان اظهار داشت: استان کردستان از طبیعت زیبایی برخوردار بوده که با توجه به خصوصیات جغرافیایی مستعد در بعد ورزش‌های همگانی کارهای خوبی شده است.
وی به حضور بانوان در دامنه طبیعت و ورزش کوهنوردی استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هیئت کوهنوردی بانوان با امکانات کمی فعال است.
معاون توسعه ورزش بانوان استان در ادامه بیان داشت: متاسفانه به دلیل شرایط و امکانات کمتر به ورزش کوهنوردی بانوان توجه می‌شود که این امر نیازمند اعتبارات خاص در راستای رشد و اعتلای ورزش بانوان است.
جهان‌بین با اشاره به اینکه افراد مستعد و با استعداد زیادی در زمینه ورزش همگانی بانوان داریم، اضافه کرد: امیدواریم با توسعه و رشد این رشته ورزشی در راستای قهرمانی شدن آن گام‌های خوبی برداریم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر مربی کوهنوردی زن در کردستان وجود ندارد، ابراز امیدواری کرد؛ این معضل سال آینده در استان برطرف شود.
معاون توسعه ورزش بانوان کردستان با بیان اینکه عدم خدمت‌رسانی به تیم کوهنوردی بانوان مشکل اصلی هیئت کوهنوردی بانوان است، تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت تیم کوهنوردی بانوان استان بسیار کم‌‌رنگ است و نیازمند توجه بیشتر به این هیئت‌ها است.
جهان‌بین بیان داشت: امیدواریم با حمایت و توجه وی‍ژه، تیم کوهنوردی بانوان استان نیز همانند تیم‌های آقایان فعال شود چرا که افراد مستعدی در بین کوهنوردان زن وجود دارد که نیازمند شناسایی و تقویت آنهاست.
وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 36 هیئت ورزشی بانوان در سطح کردستان فعال است، بیان داشت: هیئت‌های ورزشی بانوان کردستان با وجود مشکلات مالی قادر به برگزاری حتی مسابقات استانی نیستند.
انتهای پیام/‌‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول