اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

فعالیت 34 مرکز درمانی صنعت نفت در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از فعالیت 34 مرکز درمانی صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 34 مرکز درمانی صنعت نفت در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهرداد حسین‌زاده ظهر امروز در بازدید هیئت آلمانی از تاسیسات پارس جنوبی اظهار داشت: تامین آرامش و رفاه کارکنان مناطق عملیاتی امری مهم و ارزشمند است و بهداشت و درمان صنعت نفت در این راستا خدمات زیادی ارائه می‌کند.
وی ضمن معرفی بخش‌های مختلف مرکز سلامت کار (کلینیک) فاز یک افزود: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی مهم‌ترین ماموریت سازمان بهداشت نفت است و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از فعالیت 34 مرکز درمانی صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر این مجموعه به 15 هزار نفر از پرسنل وزارت نفت شاغل در منطقه و خانواده‌های آنها خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
حسین‌زاده تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت، مردم بومی شهرستان‌های کنگان و جم و دیر نیز از خدمات بهداشتی و درمانی صنعت نفت برخوردار هستند و رضایت کاملی از خدمات ارائه شده دارند.
وی اذعان کرد: تمام درمانگاه‌های واقع در پالایشگاه‌ها با مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت اداره می‌شوند ولی هزینه‌های ‌درمانگاه‌ها بر عهده‌ خود پالایشگاه‌هاست.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر بیان کرد: بیمارستان توحید جم از مجهزترین بیمارستان‌های کشور است و خدمات بهداشتی و درمانی را به تمام مردم بومی و کارکنان صنعت نفت ارائه می‌کند.
حسین‌زاده در ارتباط با حضور هیئت آلمانی در پارس جنوبی نیز گفت: این هیئت آلمانی با برنامه‌ریزی انجمن همکاری‌های علمی ایران و آلمان و برای عقد تفاهمنامه همکاری مدیریت تجهیزات و امکانات بیمارستانی به منطقه‌ پارس جنوبی آمده است.
وی افزود: امیدوار هستیم که به نتایج لازم برسیم و بتوانیم نسبت به کیفیت بخشیدن به مراکز درمانی و بهداشتی صنعت نفت استان اقدامات لازم را به عمل بیاوریم.
بعد از ظهر امروز نشست مشترک هیئت آلمانی با مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت در پارس جنوبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول