اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر امروز استاندار فارس به داراب

85 طرح برای عمران و آبادانی داراب مصوب شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس گفت: برای عمران و آبادانی شهرستان داراب 79 طرح با اعتباری افزون بر 23 میلیارد و 600 میلیون تومان مصوب شد.

85 طرح برای عمران و آبادانی داراب مصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، محسن اردکانی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان داراب اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه تکمیل گلزار شهدا، تکمیل مصلاها، طرح تغذیه مصنوعی، راهگشایی و کف‌شکنی چاه‌ها، آب رسانی به روستاها، تعمیر اماکن مذهبی، گازرسانی، تکمیل ساختمان آموزشی و ایجاد کد اعتباری برای ایجاد دانشگاه، روشنایی معابر، تکمیل طرح هواشناسی، آب رسانی به باغ‌ها، ساخت خانه عالم، تجهیز فضای آموزشی، سالن ورزشی و کمک به کانون‌های فرهنگی و قرآنی و مرمت و احیای مراکز میراثی است.
وی بیان داشت: امیدواریم با این سفر و پیگیری اجرای مصوبات شاهد عمران و آبادانی در شهرستان داراب باشیم.
 به گزارش فارس، استاندار فارس با تاسی از سفرهای هیئت دولت به همراه معاونان و برخی از مدیران کل این استان امروز به شهرستان داراب سفر کرد.
در این سفر حسین صادق عابدین در مرکز شهرستان و معاونان وی نیز در بخش‌های مختلف به بررسی مسائل و مشکلات و دیدار با مردم پرداختند و در شورای اداری برای رفع آن تصمیم‌گیری کردند.
استاندار فارس در سفر یک روزه خود به داراب از کارخانه سیمان داراب، مراحل ساخت مسکن مهر، بیمارستان و کارخانه پنبه این شهر بازدید و برای رفع مشکلات آن‌ها دستوراتی را صادر کرد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول