اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موج بیداری کشورهای منطقه

انزوای رژیم صهیونیستی در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: انزوای رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی و بحران اقتصادی و اجتماعی در کشورهای غربی و آمریکا روز به روز در حال افزایش است.

انزوای رژیم صهیونیستی در حال افزایش است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولان سپاه این استان، اظهار داشت: حماسه 9 دی، سناریوهای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را باطل کرد.
وی افزود: حضور شورآفرین مردم اقصی نقاط میهن اسلامی در روز 9 دی، قدرت نرم و معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ استکبار جهانی و قدرتهای استعماری کشید.
سرافراز اظهار داشت: در آستانه دومین سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی، شاهد موفقیت‌های روزافزون سربازان ولایت در عرصه‏های گوناگون هستیم که موجبات عصبانیت و نگرانی شیطان بزرگ و ایادی مزدورش را فراهم ساخته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری بصیرت، آگاهی و عمل انقلابی مردم در روز 9 دی را بی نظیر اعلام و همه این موفقیت‌ها را مرهون رهنمودها، منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری اعلام کرد.
وی در ادامه با تشریح وضعیت قدرت‌های استکباری در حال حاضر، ادامه داد: انزوای رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی و بحران اقتصادی و اجتماعی در کشورهای غربی و آمریکا روز به روز در حال افزایش است.
سرافراز با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، افزود: با افشای چهره منافقانه حامیان آمریکا در کشورهای اسلامی، سقوط دیکتاتورهای منطقه طبق وعده الهی و پیش‌بینی‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) قطعی است.
وی همچنین در ادامه با بیان اینکه شهدا بصیرترین انسان‌هایی بودند که جانشان را در راه انقلاب فدا کردند، گفت: کسی که به دنبال انجام وظیفه و تکلیف الهی است، باید از همه چیز خود بگذرد و تنها برای رضای خدا و گسترش روحیه اعتقادی و ایمانی در جامعه بکوشد.  
نماینده ولی‎فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:‌ مهم‌ترین درسی که از دفاع مقدس می‌توان گرفت این است که رزمندگان ما باقی ماندن خط ولایت و رهبری را هدف خود قرار دادند و برای تقویت آن از جان خود گذشتند.
وی تأکید کرد: بینش، آگاهی و بصیرت از ویژگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که ما هم با پیروی از آنان باید علاوه بر حفظ خط رهبری ایمان و ارادت خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تقویت کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول