اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر:

فتنه‌گران و منحرفین در فهرست اصولگرایان نیستند

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر با تکیه بر منشور اصولگرائی اعلام کرده است: فتنه‌گران، منحرفین و فاسدین در فهرست نامزدهای اصولگرایان نیستند.

فتنه‌گران و منحرفین در فهرست اصولگرایان نیستند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از دفتر جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر در بیانیه جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر آمده است: همچنین کسانی که به هر نحوی با این جریانات همراه و هم‌قدم بوده و در مقابل آنها سکوت اختیار کرده‌اند نیز صلاحیت ورود در لیست اصولگرایان را ندارند.
در این بیانیه آمده است: همچنین نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان عناصری ولایتمدار، متدین، کارآمد، کلان‌نگر، تحول‌خواه، عدالت‌خواه، ساده زیست، ضد فساد، انحراف‌گریز و فتنه‌ستیز هستند و تمام تلاش خود را بر شایسته‌گزینی، عقلانیت، خدمت صادقانه، ساده زیستی، تلاش و مجاهدت قرار می‌دهند و امیدواریم مبتنی بر این معیارها و با وحدت و همدلی، مجلسی ولائی، کارآمد و با روحیه انقلابی و تحول‌گرا را شاهد باشیم.
این بیانیه می‌افزاید: جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر پس از برگزاری نشست‌های مختلف و رایزنی با صاحب‌نظران و مسافرت به شهرستانهای استان و همچنین بحث و بررسی کافی در ارتباط با صلاحیت کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان و با تاکید بر شاخص‌های لازم برای نامزدهای این جبهه از جمله ولایتمداری، تدین، کارآمدی، عدم وابستگی به باندهای ثروت و قدرت، نظر نهائی خود را در مورد کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان به اتفاق آراء اعلام کرد.
بر اساس این گزارش جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم از عبدالکریم جمیری،حوزه انتخابیه دشتستان از حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد، در حوزه انتخابیه دیر، کنگان و جم از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی و در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان از غلامحسین پولادی حمایت می‌کند.
انتهای پیام/ر30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول