اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش استانی نظام پیشنهادها خبر داد

ارسال 50 مقاله به دبیرخانه همایش استانی نظام پیشنهادها

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش استانی نظام پیشنهادها گفت: بیش از 50 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از نظر کمی و کیفی در سطح مطلوبی قرار دارد.

ارسال 50 مقاله به دبیرخانه همایش استانی نظام پیشنهادها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رضا دلاوری ظهر امروز در نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها که در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه پردیس قم برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: با برگزاری این قبیل همایش‌ها بیانات تحقیق و دانش محورانه جرقه‌های پیشرفت با شتاب بیشتر زده می‌شود.

وی ادامه داد: این جرقه‌ها با بررسی‌ کارشناسانه و پیگیری مستمر به شعله‌های روشنی بخش در مسیر رشد و اعتلای کشور تبدیل می‌شود.

دبیر علمی همایش استانی نظام پیشنهادها خاطرنشان کرد: به منظور دستیابی به نظام پیشنهادی مطلوب و موثر باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم کرد.

دلاوری تصریح کرد: برنامه‌های میان مدت و بلند مدت باید به طور مرتب بررسی شود و با تغییرات محیطی سازگار و مطابق با روز جمع‌آوری شوند.

به گفته وی، به منظور تهیه برنامه اثربخش به جهت نظام پیشنهادها باید سطوح سازمانی درگیر مورد توجه قرار گیرند، از این رو برنامه باید با توجه به استراتژی‌های کلان، اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تنظیم شود.

دبیر علمی همایش استانی نظام پیشنهادها خاطرنشان کرد: کمیته اجرایی همایش با برگزاری بیش از 10 جلسه در دبیرخانه و انجام پیگیری‌های مرتبط توانسته است تمهیدات لازم در بخش‌های مختلف را پیش‌بینی و فراهم کند.

دلاوری گفت: بیش از 50 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که از نظر کمی و کیفی در سطح مطلوبی قرار دارد و با توجه به نظرات داوران، چکیده‌ها و نتایج داوری دسته‌بندی شده است.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول