اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور

تمبر یادبود همایش نظام پیشنهادهای استان قم منتشر شد

خبرگزاری فارس: تمبر یادبود نخستین همایش نظام پیشنهادهای استان قم با حضور معاون نوسازی و تحول اداری ریاست جمهوری رونمایی شد.

تمبر یادبود همایش نظام پیشنهادهای استان قم منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تمبر یادبود نخستین همایش نظام پیشنهادهای استان قم طی مراسمی با حضور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و جمعی از مدیران استانی ظهر امروز در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه پردیس قم منتشر شد.
طراحی این تمبر مفاهیمی همچون فرهنگسازی در راستای مشارکت عمومی مردم استان برای بهبود در کارها و ایجاد همدلی و همبستگی را به مخاطب منتقل می‌سازد.
استفاده از اشکال مربع، مستطیل، دایره و نیم‌ دایره به منظور نشان دادن این است که هر سازمان با هر وضعیتی (دولتی، خصوصی، کوچک یا بزرگ) و با هر نوع شکل و ساختاری می‌تواند از سیستم نظام پیشنهادها استفاده کند و این به آن معنا است که نظام پیشنهادها مختص سازمان خاصی نیست.
استفاده از شکل جهان (کره زمین) به فراگیری سیستم نظام پیشنهادها در سطح اشخاص و سازمان‌ها و همچنین ضرورت وجود این سیستم در تمام نهادها مثل خانواده، اجتماع، کشور و در نهایت تمام دنیا اشاره دارد، چرا که نظام پیشنهادها هر جامعه‌ای را به سوی رشد و پیشرفت سوق می‌دهد.
استفاده از آدمک در اشکال و رنگ‌های متفاوت هم نشان از وجود هر شخصی با هر سمت، جایگاه اجتماعی، موقعیت سنی و از هر نژاد (در راستای جهانی بودن آن) است که دست در دست همدیگر به سمت پیشرفت قدم بر می‌دارند و یک نظام را تشکیل می‌دهند و ارتباط آن با شکل جهان تداعی‌گر شعار «برای ساخت دنیای بهتر من را به ما تبدیل کنیم» است.
اینها مفاهیمی است که در این تمبر نهفته است و از آن برداشت می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول