اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت سی و سومین فجر انقلاب

نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایش بزرگ عکس انقلاب در شهرکرد گشایش می‌یابد.

نمایشگاه عکس انقلاب در شهرکرد برپا می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا در آن بتوانیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه و شاخص دین خود را به شهدای انقلاب اسلامی ادا کنیم.

جواد کارگران برپایی نمایش بزرگ عکس انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه که به مدت 10 روز در دهه فجر در دو مجتمع فرهنگی هنری غدیر و مهر شهرکرد برپا می‌شود مجموعه‌ای از عکس‌های انقلابی به نمایش گذاشته می‌شود.

کارگران ادامه داد: مسابقه بر نوشته با موضوع انقلاب اسلامی، اجرای نمایش از 15 تا 17 بهمن ماه در شهرهای شهرکرد، فرخشهر، سامان و بن، برپایی کارگاه کاریکاتور استکبارستیزی در روز 13 بهمن و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در کانون‌های مساجد این شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: ایام‌الله مبارک دهه فجر اوج افتخارات ملت ایران به شمار می‎رود که برای حفظ و پاسداشت آن باید هرچه در توان داریم به کار گیریم و مراسمی باشکوه و شایسته در این ایام به اجرا بگذاریم.

کارگران بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی هنری را گام موثری در راستای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان دانست و تصریح کرد: برقراری ارتباط با نسل جوان و انتقال آرمان‌ها و پیام‌های والای انقلاب به جوانان و نوجوانان از طریق فضاها و ظرفیت‌های فرهنگی هنری راهکار بسیار مناسب و اثرگذاری است.

وی به نقش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هنرمندان نیز مانند سایر اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی داشتند و توانستند با آحاد مردم همراه شوند و حماسه بزرگی را در تاریخ معاصر ایران رقم بزنند.

کارگران در ادامه از برگزاری کارگاه‌های نقد و بررسی فیلم‌های انقلابی کشور همزمان با 17بهمن در شهرکرد خبر داد و افزود: این کارگاه با حضور هنرمندان عرصه فیلم و تئاتر استان در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه داستان کوتاه با عنوان بصیرت و انقلاب اسلامی، همایش گروه‌های سرود با موضوع انقلاب اسلامی و شبی با هنرمندان موسیقی شهرستان شهرکرد از دیگر این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول