اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کسب نتایج ضعیف و جدایی سرمربی

اوضاع پاس همدان بحرانی است

خبرگزاری فارس: پاس همدان این روزها شرایط مناسبی ندارد و اخبار ضد و نقیضی از این باشگاه به گوش می‌رسد.

اوضاع پاس همدان بحرانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فراز کمالوند سرمربی پاس که در نیم‌فصل با پیشنهاد اغواکننده استیل‌آذین روبرو شد با مخالفت باشگاه پاس حضور در استیل‌آذین را به وقت دیگری موکول کرد اما ظاهراً نتایج چند هفته اخیر این تیم ارتباط تنگاتنگی با این پیشنهاد داشته و گویا کمالوند برای رسیدن به استیل‌آذین راه را برای خود هموار کرده است.
به دنبال کسب دو شکست پیاپی، کمالوند در یاسوج رسماً از مربیگری کناره‌گیری کرد و عنوان داشت که دیگر قادر به ادامه کار با پاس نیست.
 کمالوند که با پاس به بن‌بست رسیده بود و می‌دانست که همدانی‌ها تنها با قهرمانی آرام خواهند گرفت و این کار را نیز برای پاس غیر ممکن می‌دانست تصمیم به جدایی گرفت تا در استیل‌آذین تنها به فکر بقا باشد و خود را برای فصل آینده آماده کند.
گفته می‌شود مربیان پاس درصد بالایی از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و در شرایط بدی دست مدیران باشگاه را در حنا گذاشته‌اند.
جدایی کادر فنی پاس حتی ممکن است باعث جدایی چند بازیکن نیز شود. کمالوند که اکثر پست‌های حساس تیم را توسط بازیکنان خود پر کرده است شاید با جدایی وی آنها نیز هوس جدایی کنند و بازیکنانی چون نظرمحمدی، شفیعیان، رضی، جلیلی و زارعی تمایلی به ماندن در پاس نداشته باشند؛ هرچند آنها با این تیم قرارداد دارند و در صورت جدایی نیز نمی‌توانند با تیم دیگری بازی کنند.
پاسی‌ها فعلاً جلال چراغپور را مأمور هدایت تیم خود کرده‌اند تا این مربی با دانش که ریشه‌ای همدانی دارد به کمک بهگندم تمرینات تیم را دنبال کند و مدیران پاس، سر فرصت سرمربی تیم را معرفی کنند.
پاس با دو شکستی که در دو هفته اخیر کسب کرد عملاً از کورس رقابت خارج شد و حالا راه سختی برای رسیدن به صدر جدول دارد.
شاید جابجایی سرمربی یک شوک به تیم باشد و این تیم در بازی‌های آینده نمایش بهتری ارائه کند.
روز گذشته تلاش زیادی داشتیم تا با مدیران پاس تماس بگیریم اما متأسفانه تلاش ما راه به جایی نبرد و نتوانست اطلاعات لازم در خصوص این تغییر و تحولات را از مدیران دریافت کند.
پاس روز گذشته تمرینات خود را زیر نظر جلال چراغپور انجام داد تا برای بازی روز شنبه با نساجی آماده باشد.
برای هدایت پاس نام مربیان مختلفی بر سر زبان‌هاست، اما برای آنکه به شایعات دامن نزنیم از ذکر نام این مربیان خودداری می‌کنیم.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول