اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر:

650 هزار مشترک تلفن همراه در استان بوشهر وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از وجود 650 هزار مشترک تلفن همراه در استان بوشهر خبر داد.

650 هزار مشترک تلفن همراه در استان بوشهر وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید عبدالحسین افتخاری عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: توسعه شبکه‌های مخابراتی و افزایش آنتن‌دهی تلفن همراه در استان در سال جاری با همه ظرفیت و توان پیگیری شده و به نتایج ارزشمندی نیز رسیده‌ایم.
وی افزود: در حال حاضر جاده‌های اصلی استان بوشهر از لحاظ پوشش مخابراتی در سطح کشور جایگاه مطلوبی دارد و به جز بندر طاهری و جم سایر جاده‌های استان زیرپوشش شبکه مخابرات هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از وجود 650 هزار مشترک تلفن همراه در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: حدود 285 هزار مشترک تلفن ثابت نیز در استان وجود دارد و شرکت مخابرات استان بهبود خدمات‌رسانی را در دستور کار دارد.
افتخاری در ادامه با اشاره به برخی مشکلات مخابراتی شهرستان جم تصریح کرد: بهبود شبکه مخابراتی این شهرستان و افزایش ضریب پوشش تلفن همراه و همچنین بهبود وضعیت اینترنت در جم در سال جاری اجرایی می‌شود.
وی از اجرای فیبر نوری مسیر جم، ریز و کنگان خبر داد و گفت: این طرح مهم به عنوان یکی از اولویت‌های شرکت مخابرات استان بوشهر است که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا در حال پیگیری و اجراست.
این مسئول همچنین از نصب و راه‌اندازی سوئیچ‌های جدید در شهرستان جم خبر داد و اذعان کرد: این سوئیچ‌ها در شهر جم و شهرک‌های پردیس و توحید و مرکز ترانزیت بین شهری جم نصب می‌شوند.
افتخاری بیان کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر 730 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش مخابراتی در استان بوشهر صورت گرفته که عمده آن توسعه ارتباطات و خطوط مخابراتی روستایی بوده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر از خط‌دهی موبایل در 575 روستای استان بوشهر خبر داد و افزود: از مجموع 661 روستای استان بوشهر بیش از 575 روستا دارای خط‌دهی موبایل است که به تدریج در سایر روستاها نیز شاهد خط‌دهی موبایل خواهیم بود.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول