اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش:

تشکیل اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: تشکیل اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته است.

تشکیل اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد نجفی عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آبپخش اظهار داشت: هر سال که از تاریخ انقلاب می‌گذرد وظیفه مردم و برگزارکنندگان در راستای گرامیداشت این ایام سنگین‌تر می‌شود و مطالبات در یادآوری این ایام بیشتر می‌شود.
وی با تاکید بر اهمیت انتقال دقیق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به جوانان و نسل‌های جدید جامعه، افزود: مواجه بودن با نسل‌های جدید موجب سخت‌تر شدن کار می‌شود زیرا می‌خواهیم فرهنگ و تاریخی را به افرادی منتقل کنیم که در آن زمان حضور نداشته‌اند.
نجفی خاطر نشان کرد: ارائه حقایق، واقعیات و اهداف و آرمان‌‌های انقلاب به نسل جدید از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم و باید از طریق رسانه‌‌ها جریان انقلاب اسلامی ایران را به نسل سوم و آیندگان به تصویر بکشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: با توجه به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی با الگوبرداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه باید برنامه‌ها را در دهه فجر با توجه به شاخص‌های موجود در کشور و بیداری اسلامی در این مسیرها تنظیم کنیم.
نجفی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در ستاد دهه فجر مسئولیت کمیته تنظیم گزارش و انعکاس اخبار را بر عهده دارد و با تمام توان در راستای اجرای این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم.
وی تاکید کرد: تشکیل اتاق خبر یکی از عواملی است که در دو سال اخیر باعث بهبود وضعیت انعکاس اخبار و رویدادهای بخش آبپخش شده و اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته و در ایام دهه فجر نیز با همکاری مسئولان اتاق خبر بخشداری آبپخش به نحو مطلوب اخبار و رویدادها را منعکس خواهیم کرد.
این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی ارشاد برای اجرای برنامه‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مسابقات، نمایشگاه، شب شعر و ... را توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش انجام داده‌ایم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: رسانه‌ها به‌عنوان گوش و چشم مردم هستند و مسئولان می‌توانند برای تنویر افکار عمومی با همکاری رسانه‌ها مردم را در جریان فعالیت‌های خود قرار دهند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول