اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور

تراکتورسازی با یک لشکر غایب به حریف آهنی رسید

خبرگزاری فارس: از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز سه شنبه 20 دی تراکتورسازی تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان است.

تراکتورسازی با یک لشکر غایب به حریف آهنی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتورسازی در آغاز دور رفت و در یک بازی پر از حاشیه مقابل صبای قم به تساوی دو بر دو دست یافت، یک امتیاز برای تراکتورسازی از سفر به قم نتیجه بدی محسوب نمی‌شود خصوصا  اینکه صبا پیش از این بازی، دو بار متوالی تراکتورسازی را شکست داده بود.
اما ذوب‌آهن  دور برگشت را با یک شکست خانگی مقابل راه آهن آغاز کرد، هر چند ساختار این تیم به شکلی است که با یکی دو شکست دچار بحران نمی‌شوند، اما افت این تیم کاملا محسوس بوده و این بهترین فرصت برای تراکتورسازان برای پیروزی در این بازی است.
تراکتورسازی با یک لشکر غایب به مصاف سبزپوشان اصفهانی خواهد رفت، توزی رودریگو، میلاد فخرالدینی و علی علیزاده بازیکنان محروم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان هستند، همچنین امیر قلعه‌نویی و ایمان عالمی سرمربی و مربی تراکتورسازی نیز در این بازی از حضور بر روی نیمکت سرخپوشان تبریزی محروم هستند.
بازی رفت دو تیم در اصفهان با تک گل آرفی به سود تراکتورسازان به اتمام رسید، در حال حاضر تراکتورسازی با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و ذوب‌آهن با 24 امتیاز در پله هفتم جدول است.
 
شهرداری – سایپا آزمون دوم مدیر روستا
شهرداری تبریز نیز این هفته در کرج مهمان سایپای این شهر است، شهرداری تبریز در هفته گذشته مقابل مس کرمان متحمل شکست خانگی شد تا نخستین گام از تغییرات مربی خود سودی نبرده باشد. بازی با سایپا دومین آزمون مدیرروستا، مربی جدید شهرداری است.
شهرداری که سایه سنگین تعقیب کنندگانش را به خوبی احساس می کند، اگر در این بازی نیز دست خالی میدان را ترک کند به جمع تیم‌های فانوس به دست جدول خواهد پیوست.
شهرداری در بازی رفت مقابل سایپا در تبریز به تساوی یک بر یک دست یافت.
در حال حاضر شهرداری با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و تیم سایپا  با  22 امتیاز تیم دهم جدول است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول