اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال سایپا شمال:

بازیکنان سایپا تمرکز کافی در بازی نداشتند

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال سایپا شمال پس از تساوی در شهرآورد مازندران در برابر صنعت ساری گفت: بازیکنانم در این بازی تمرکز کافی نداشتند.

بازیکنان سایپا تمرکز کافی در بازی نداشتند
داریوش یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دادند که تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی بود.
وی گفت: برای چی تماشاگران دو تیمی که از یک استان هستند و فاصله دو شهر ساری و قائمشهر کمتر از 10 کیلومتر است در طول بازی باید همدیگر و بازیکنان توهین کنند.
یزدانی افزود: در روزی که می‌توانستیم سه امتیاز بازی و دیدار خانگی را بدست آوریم در پی عدم تمرکز بازیکنان و کادر فنی به راحتی این امتیازات از دست دادیم.
مربی تیم فوتبال سایپا شمال در ادامه تصریح کرد: لیگ آزادگان شرایط خوبی دارد و تیم‌ها سعی می‌کنند برای صعود و فرار از سقوط بازی خوبی را در برابر حریفان نمایش می‌گذارند.
یزدانی تصریح کرد: از تیم صنعت ساری شناخت کافی نداشتم و برای نخستین بار در لیگ با این تیم بازی کردیم، ولی به هر حال این تیم توانست بازی زیبایی را در برابر ما انجام دهد.
وی درباره مشکلات تیمش افزود: مازندران سرشار از استعدادهای فوتبال است که به علت نداشتن اسپانسر و مشکلات مالی نمی‌تواند در لیگ موفق عمل کنند.
مربی تیم فوتبال سایپا شمال گفت: در تیم ما هم مشکل وجود دارد تیم حتی برای تمرین با مشکل زمین مواجه است و برای آمادگی بدنی و هماهنگی بیشتر بازیکنان مشکل زمین تمرین دارد.
یزدانی درباره جدایی مجتبی تقوی بیان داشت: تقوی از مربیان باتجربه فوتبال کشور است که به دلیل مشکلات شخصی و همچنین مشکلات و کمبودها در باشگاه از این تیم جدا شد.
وی درباره حضور ساموئل دارابینیان ابراز داشت: این مربی بزرگ ارمنستانی هم باتجربه است و سابقه مربیگری را در کارنامه ورزشی خود در لیگ برتر ایران دارد که در صورت برطرف‌شدن مشکلات در تیم می‌توانیم از مدعیان لیگ باشیم.
به گزارش فارس، از هفته چهاردهم و دور نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سایپا شمال در شهرآورد مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در برابر مهمان خود صنعت ساری دو بر دو متوقف شد.
سایپا شمال با این تساوی 15 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده هشتم جدول این مسابقات جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول