اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پخش برنامه دریای ماتم از رادیو معارف

آثار تربیتی ولایت اهل بیت(ع) تبیین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر طرح و برنامه رادیو معارف با اشاره به تولید برنامه زنده دریای ماتم گفت: این برنامه پیرامون زندگانی امام حسن(ع) و امام رضا(ع) بحث کرده و آثار تربیتی ولایت اهل بیت(ع) را بیان می‌کند.

آثار تربیتی ولایت اهل بیت(ع) تبیین می‌شود
خدابخش عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار کرد: برنامه غریبانه ویژه برنامه‌ای است که در روزهای 28، 29 و 30 صفر از ساعت 22 تا 22 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: برنامه غریبانه در شب 29 صفر اختصاص به امام حسن مجتبی(ع) دارد و در این برنامه به دسته‌بندی مردم دوران این امام بزرگوار، خوارج و امویان پرداخته می‌شود و ماهیت جنگ صفین‌گونه معاویه با امام حسن مجتبی(ع) مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مدیر طرح و برنامه رادیو معارف ادامه داد: برنامه غریبانه شب شهادت امام رضا(ع) به اوضاع سیاسی دوران این امام بزرگوار می‌پردازد.
عظیمی عنوان داشت: برنامه در حریم عصمت از دیگر برنامه‌های تولیدی رادیو معارف بوده که در این برنامه زیارت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) قرائت می‌شود.
وی با اشاره به تولید برنامه زنده دریای ماتم گفت: این برنامه پیرامون زندگانی امام حسن(ع) و امام رضا(ع) بحث کرده و آثار تربیتی ولایت اهل بیت(ع) را بیان می‌کند.
مدیر طرح و برنامه رادیو معارف با اشاره به برنامه بر بال سخن گفت: این برنامه از ساعت 13 تا 13 و 45 دقیقه پخش می‌شود و سخنرانان پیرامون پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
وی یادآور شد: ارمغان عنوان برنامه صبحگاهی است که هدف آن ایجاد حزن و اندوه در ایام عزاداری است.
عظیمی با اشاره به رویکرد برنامه‌های ایام پایانی ماه صفر گفت: اکنون در آستانه انتخابات و ایام دهه فجر قرار داریم بنابراین سعی شده برنامه‌های تولیدی رادیو معارف با رویکرد و محوریت الگودهی و رفتار سازی در بین مردم تولید شود.
انتهای پیام/,30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول