اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد:

نمایشگاه خطوط هوایی سبب انسجام دفاتر خدمات مسافرتی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: سومین نمایشگاه بین‌المللی خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی به انسجام بیشتر میان دفاتر خدمات مسافرتی و خطوط هوایی کمک می‌کند.

نمایشگاه خطوط هوایی سبب انسجام دفاتر خدمات مسافرتی می‌شود
سیدمحمد سیدی در آستانه برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی خطوط هوایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی برگزاری هر نمایشگاهی ایجاد انگیزه و اثرگذاری بیش از پیش است.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: با توجه به ظرفیت‌‌های بسیاری که در مشهد مقدس وجود دارد و نیز حضور سالانه بیش از 25 میلیون زائر و گردشگر در این شهر، ضرورت برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی بیش از گذشته احساس می‌شد و در این راستا با هم‌فکری کارشناسان مقرر شد که این نمایشگاه را در آستانه ایام نوروز و پیش از فروش نوروزی دفاتر خدمات مسافرتی در پایتخت معنوی ایران برگزار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: قطعا در این نمایشگاه شرکت‌های هواپیمایی نیز می‌توانند به ارائه جدیدترین تکنولوژی‌ها و سیستم‌های روز دنیا در حوزه هوانوردی و رفاهی به فعالیت بپردازند.
سیدی با بیان اینکه باید سیاست‌گذاران عرصه گردشگری به باور منسجمی دست پیدا کنند، اظهار داشت: در ابتدا برای حل بسیاری از مشکلات گردشگری در مشهد باید مدیران و سیاست‌گذاران، گردشگری را باور کنند چرا که پس از این باور می‌توانند به حل مشکلات بپردازند.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول