اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

برخورد با مجرمان باید بر اساس قوانین شرع باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برخورد با مجرمان و دشمنان باید بر اساس قوانین شرع و احکام اسلامی باشد.

برخورد با مجرمان باید بر اساس قوانین شرع باشد
به گزارش خبرگزرای فارس از شیراز سیروس سجادیان بعد از ظهر امروز در دوازدهمین همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان فارس اظهار داشت: برخورد با مجرمان و دشمنان باید بر اساس قوانین شرع و احکام اسلامی باشد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: لباسی که ما بر تن داریم لباس خدمتگزاری و نوکری مردم است و باید برای جامعه فضایی ایجاد کنیم که همواره در نقطه نقطه این استان احساس امنیت کنند.
وی افزود: احترام گذاشتن به مردم، رفتار و برخورد همراه با متانت، ادب و اخلاق اسلامی بهترین خدمتی است که می‌توانیم نسبت به مردم داشته باشیم.
سجادیان با تأکید بر ایجاد امینت در تمام فضای جامعه تصریح کرد: تولید، ایجاد، حفظ و توسعه امنیت از جمله مواردی است که نیروی انتظامی همواره به آن توجه دارد اما اقتدار نیروی انتظامی زمانی شکوفاتر می‌شود که احساس امنیت در تمام فضای جامعه جاری باشد.
فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: اقتدار نرم یعنی اینکه پلیس با اشراف اطلاعاتی در حوزه خود، اصول مدیریتی و آشنایی با شگردهای مختلف بتواند در سریع‌ترین زمان به افراد بزه دیده کمک کند.
وی با اشاره به هوشمندی پلیس و ضرورت ایجاد پلیس مکتبی در مجموعه انتظامی تصریح کرد: نماد اقتدار نیروی انتظامی و تصور مردم از این مجموعه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به چشم می‌آید، از این رو در این راستا همکاران باید با هوشمندی و آشنایی با اطلاعات روز با مردم برخورد کنند.
سجادیان در ادامه هدف از برگزاری دوازدهمین همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان فارس را ارتقاء نوع برخورد با مردم و نوع همکاری آنها در برقراری آسایش و امنیت دانست و ابراز داشت: مواردی مانند جمع‌آوری ماهواره‌ها، برخورد با افاغنه غیر مجاز، دستگیری مجرمان فراری و تأثیر آنها در جامعه از جمله مواردی است که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی در پایان با اشاره به دیگر محورهای همایش تصریح کرد: مقوله‌هایی مانند پلیس و امنیت، اقتدار نرم برای خدمت رسانی به مردم، پلیس و حفاظت، پلیس و امنیت قضایی، پلیس و بصیرت، پلیس مکتبی و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موضوعات دیگری است که در دوازدهمین همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان فارس مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش فارس دوازدهمین همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان فارس امروز در شیراز برگزار شد.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول