اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد

پلیس آذربایجان شرقی به دنبال شاکیان رمال کلاهبردار

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: رمال کلاهبردار که در تبریز به شیوه‌های مختلف با اغفال مردم از آنان کلاهبرداری یا سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

پلیس آذربایجان شرقی به دنبال شاکیان رمال کلاهبردار
قنبر مداحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی شکایت یک شهروند در خصوص کلاهبرداری یک رمال از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی گفت: فرد مذکور عنوان داشته که این رمال با مراجعه به منزل وی گفت شخصی قصد دارد فرزندان آنها را برباید و می‌تواند در قبال دریافت 200 میلیون ریال از این کار جلوگیری کند.
مداحی ادامه داد: پلیس با انجام تحقیقات و مراقبت‌های پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری این فرد شد.
وی تصریح کرد: متهم اعتراف کرده که با تحت تعقیب قرار دادن اعضای آن خانواده، اطلاعاتی در مورد آنان به دست آورده و سپس با مراجعه به خانه آنها با دادن این اطلاعات اعتماد آنان را جلب کرده و گفته در مقابل دریافت این پول می‌تواند از بروز اتفاق ناگوار بر فرزندانشان جلوگیری کند.
مداحی افزود: متهم در یک مورد دیگر نیز مالباختگان را اغفال کرده که برای جلوگیری از بروز وقایع ناخوشایند باید طلاهایشان را در ظرف پر آب جوشانده و از آب آن بخورند و در حین این کار طلاهای آنان را سرقت کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با توجه به امکان انجام جرائم مشابه توسط فرد دستگیر شده، از مالباختگانی که احتمالاً فریب این فرد را خورده‌اند خواسته می‌شود که با مراجعه به این پلیس شکایت خود را اعلام دارند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول