اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر خبر داد

بازدید بهداشتی 1300 مکان در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از بازدید بهداشتی یک هزار و 300 مکان در این شهرستان خبر داد.

بازدید بهداشتی 1300 مکان در مشگین‌شهر
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمد اوغلی پیش از ظهر امروز در بازدید رئیس مرکز بهداشت محیط استان از اجرای این طرح در شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: این بازدیدها در قابل اجرای طرح بهادیر در شهرستان مشگین‌اجرایی شده که انتظار می‌رود با حمایت مردم و مسئولان طرح بازرسی از اماکن روز به روز تقویت شود
وی با اشاره به اینکه طرح بهادیر با حضور کارشناسان و کاردانان بهداشت محیط در سطح شهرستان طبق برنامه‌ریزی و به صورت دقیق انجام می‌شود افزود: مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، ساندویچ فرشی‌ها، اغذیه فروشی‌ها و ... در قالب طرح بهادیر بازرسی می‌شوند.
این مسئول از تقسیم‌بندی شهرستان مشگین‌شهر به هفت منطقه در راستای اجرای طرح بهادیر خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای طرح بهادیر بازرسان بهداشت محیط در محل حاضر شده و نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این بازدید رییس اداره بهداشت محیط استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: طرح بهادیر به عنوان تجربه موفق استان اردبیل در سراسر کشور به اجرا در می‌آید.
محمد دانه‌زن گفت: طرح بهادیر یا همان بازدید از همه اماکن در یک روز تاکنون در شهرستان‌های سرعین، پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان به اجرا در آمده و با بازدید همه اماکن مناطق مذکور بیش از 10 هزار تن انواع مواد غذایی فاسد کشف و امحا شده است.
وی اضافه کرد: این طرح ضربتی در مدت یک روز انجام می‌شود و با بکارگیری تمامی عوامل ذیربط استانی در محل اجرای طرح، اماکن عرضه و فروش مواد غذایی مورد بازدید قرار می‌گیرد.
این مسئول آموزش چهره به چهره متصدیان این اماکن توسط کارشناسان بهداشت را از دیگر اهداف طرح بهادیر عنوان کرد.
داریوش وثوق رئیس دادگستری شهرستان مشگین‌شهر نیز از ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مربوط به اصناف در دادگستری این شهرستان خبر داد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول