اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

تحویل 525 کلاس درس و اتاق در استان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان از تحویل 525 کلاس درس و اتاق در دهه فجر در استان همدان خبر داد.

تحویل 525 کلاس درس و اتاق در استان همدان
ابراهیم امینی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت‌های اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز استان همدان در ابعاد مختلف اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان همدان در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر گسترش عدالت آموزشی در تمام مناطق با تحویل 525 کلاس درس و اتاق در قالب 37 پروژه آموزشی و پرورشی به استقبال دهه فجر می‌رود.
وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در تمام سطوح آموزشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: این پروژه‌ها 46 هزار و 747 متر مربع زیربنا دارند.
مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان در خصوص اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها گفت: بالغ بر 200 میلیارد ریال برای افتتاح آنها هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: از این 37 پروژه 12 پروژه در همدان، پنچ پروژه در ملایر، سه پروژه در شهرستان نهاوند و دو پروژه نیز در شهرستان تویسرکان به بهره‌‌برداری می‌رسد.
امینی‌فرد در پایان سخنانش گفت: در شهرستان اسدآباد نیز یک پروژه، بهار سه پروژه، کبودراهنگ شش پروژه، در شهرستان رزن چهار و در شهرستان فامنین نیز یک پروژه بهره‌برداری خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول