اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین خبر داد

سرعین میزبان جشنواره زمستانی / تخفیف هتل‌ها تا 70 درصد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: شهرستان پر‌جاذبه و گردشگر‌پذیر سرعین از پنجم بهمن تا 20 اسفند ماه میزبان جشنواره زمستانی خواهد بود.

سرعین میزبان جشنواره زمستانی / تخفیف هتل‌ها تا 70 درصد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری سرعین اظهار داشت: این جشنواره  با هدف رونق‌بخشی به حوزه گردشگری فصل زمستان برگزار می‌شود و قرار است مراکز اقامتی و پذیرایی با تخفیف ویژه از گردشگران پذیرایی کنند.
وی با اعلام اینکه در این جشنواره نرخ هتل‌ها با تخفیف 70 درصدی و مراکز پذیرایی و غذاخوری‌ها با تخفیف 50 درصدی به گردشگران ارائه خدمات می‌کنند، افزود: مجتمع‌های آب‌درمانی نیز برای رونق گردشگری فصل زمستان به مشتریان خود 50 درصد تخفیف می‌دهند.
فرماندار شهرستان سرعین از این جشنواره در کنار ایجاد جذابیت‌های تفریحی و توریستی به عنوان جشنواره قیمت‌ها و تخفیف‌های فوق‌العاده یاد کرد و بیان داشت: در 55 روز برگزاری این جشنواره قرار است به صورت هفتگی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای غیر‌دولتی عهده‌دار اجرای برنامه‌های متنوع گردشگری، تفریحی و توریستی باشند تا بتوانیم در یک فضای مناسب میزبان گردشگران زمستانی و علاقمندان به گردشگری در این فصل باشیم.
دبیر ضرورت راه‌اندازی گردشگری نیمه دوم سال را با رونق و جلای بیشتر خواستار شد و گفت: برای راه‌اندازی این امر به فرهنگ‌سازی شایسته نیاز داریم تا آگاهی مردم را در استفاده مطلوب از فضاهای گردشگری در فصل زمستان بالا برده و آنها را از جاذبه‌های گردشگری فصل زمستان آگاه کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار راه‌اندازی و فعال کردن پیست اسکی آلوارس برای بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی در قالب این جشنواره تلاش می‌کنیم تا با مشارکت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان و همچنین شهرداری سرعین برنامه‌های متنوع و با جاذبه‌های فراوان را در این جشنواره اجرا کنیم تا علاقمندان از استان‌های مختلف راغب به حضور باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان سرعین در پایان سخنان خود اظهار داشت: هر چند قابلیت‌های گردشگری فصل زمستان و ایام سرد سال مجهول و پنهان مانده است اما تمام سعی و تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در فصل زمستان است که انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره بتوان بخشی از این امر مهم را فعال کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول