اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان:

17 مزار شهید روستایی در همدان ساماندهی نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: 17 مزار شهید روستایی در همدان در امر ساماندهی باقی مانده است که 9 مورد در بخش شراء و 8 مورد در بخش مرکزی باقی مانده است.

17 مزار شهید روستایی در همدان ساماندهی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نقی پورقاسمی پیش از ظهر امروز در کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا شهرستان همدان اظهار کرد: 17 مزار شهید در امر ساماندهی باقی مانده است که 9 مورد در بخش شراء و هشت مورد در بخش مرکزی باقی مانده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته 26 روستا در ساماندهی گلزار شهدا انجام شد که 12 مورد در بخش مرکزی و 14 مورد در بخش شراء است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: در این 26 روستا 159 مزار شهید ساماندهی شد که اعتبار تخصیص یافته 268 میلیون تومان بود که در سال گذشته  75 درصد اختصاص یافته و 25 درصد هنوز اختصاص نیافته است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان نیز گفت: بزرگترین گلزار شهدا در شهر همدان است که در سطح کشور جزو گلزارهای بزرگ به شمار می‌رود.
مجید صفدریان افزود: در حال حاضر دغدغه بنیاد شهید در نگهداری گلزارها است به طوری که حضور دستگاه‌‌ها کم رنگ بوده و با اعتراض خانواده‌ها همراه بوده است.
وی یادآور شد: وضعیت نگهداری گلزارهای همدان تعیین تکلیف شود تا دستگاه‌‌های متولی از مشکلات آن جلوگیری شود تا بتوانیم مکانی در شأن و جایگاه شهدا داشته باشیم.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان نیز گفت: در پایان سال 88 رسیدگی بر باغ بهشت همدان بر عهده ما گذاشته شد به طوری که در سال 90 ، 45 میلیون تومان در باغ بهشت همدان هزینه شد.
حجت‌الاسلام سید حسن رضوی راد تصریح کرد: 22 هزار متر مربع فضای سبز در گلزار شهدا ایجاد شد و برای روشنایی گلزار شهدا 2 هزار و 250 چراف و 30 پروژکتور مد نظر قرار گرفته و نصب شده است.
وی یادآور شد: در همه مناسبت‌ها نیروهای اوقاف بسیج می‌شوند تا گلزار شهدا آماده میزبانی از شهروندان را داشته باشد و بتواند برنامه‌های خوبی را داشته باشند.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از نصب دوربین مدار بسته در یک ماه آینده در باغ بهشت خبر داد و گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب در باغ بهشت، 4 هزار و 850 متر محوطه‌سازی صورت گرفت که  105 میلیون تومان برای آن هزینه شده است و آب نما نیز در مقابل آن نصب شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول